رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد:

انقلاب اسلامی ایران از رویداد‌های بی‌نظیر در طول تاریخ بشریت است

امیری گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از رویداد‌های مهم و بی‌نظیر در طول تاریخ بشریت است که منشأ و آثاری بس شگرف در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... در داخل و خارج از کشور داشته است.
کد خبر: ۶۴۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸ - 05February 2024

انقلاب اسلامی ایران  از رویدادهای  بی‌نظیر در طول تاریخ بشریت است

 به گزارش دفاع‌پرس از لرستان،  «حامد امیری» امروز (دوشنبه) در ویژه برنامه بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر که در دانشگاه پیام نور بروجرد برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک فجر، طلیعه آزادی ملت و محو استبداد و پس راندن استعمار را به تمام ملت بزرگ ایران، اساتید و دانشجویان، اظهار داشت: دهه فجر سالروز به وجود آمدن یک ارزش است، ارزشی که خود مردم به وجود آوردند، ارزشی به نام انقلاب اسلامی.

وی  گفت: بنا به تأکید قرآن کریم حکومت‌هایی که به ظلم و جور بپردازند، مورد غضب خداوند قرار می‌گیرند و طبق سنت خداوند از بین می‌روند و سقوط حکومت پهلوی و استقرار نظام مقدس جمهور اسلامی را در این راستا باید ارزیابی کرد.

رئیس دانشگاه پیام نورمرکز بروجرد ضمن برشمردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی، افزود: حکومت پهلوی، اسلام و باور‌های اسلامی را کنار زد و به‌جای آن فرهنگ تهی غربگرا را حاکم کرد.

امیری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی قطعاً با اراده و خواسته تمام آحاد مردم عزیز ایران بود و به همین دلیل است که بیش از چهل پنج سال از آن می‌گذرد. این انقلاب با قدرت خود مردم و رهبری فردی شایسته صورت پذیرفت.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از رویداد‌های مهم و بی‌نظیر در طول تاریخ بشریت است که منشأ و آثاری بس شگرف در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... در داخل و خارج از کشور به همراه داشته و امروز ثمره آن تشکیل جبهه مقاومت و بسیج بین‌المللی کشور‌های جهان اسلام در مقابله با استکبارگران است.

حجت‌الاسلام علیرضا رحیمی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور لرستان نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز حیات طیبه است و خداوند متعال بهترین و برترین زندگی را برای انسان خواسته که آن‌هم حیات طیبه است، زندگی‌ای که هم دنیای و هم آخرت شما را آباد می‌کند.

وی تصریح کرد: در مقابل جامعه سعادتمند، جوامع صهیونیسم با تفکر مادی‌گرایی هستند که با حمایت رسانه‌های مهم دنیا جنایات فراوانی را در سایه این تفکر انجام داده‌اند.

رحیمی نژاد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی که به تعبیر معمار کبیر انقلاب انفجار نور بود در زمانی شروع به تابش کرد که جهان تحت تسلط ظلمت تفکر‌های انسان‌محور بدون حضور خدا در زندگی و تکیه بر عقل خودبنیاد بشر بدون وحی و جدایی دین از عرصه حیات اجتماعی انسان قرار داشت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور لرستان اضافه کرد: وظیفه ما دفاع از انقلاب اسلامی است تا همه جوامع بشری از این چشمه جوشان بهره‌مند شوند و پرچم این انقلاب ان‌شاءالله به دست رهبر معظم انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت ولیعصر ارواحنا له فداه برسد.

وی بیان کرد: یکی از مصادیق پاسبانی از نظام که باعث استحکام انقلاب در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی می‌شود، شرکت در انتخابات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار