معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خبر داد؛

اجرای رویداد فرهنگی هنری ایران قوی در بام ایران

«سلیمانی» از برگزاری رویداد فرهنگی ایران قوی در چهارمحال و بختیاری به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۶۴۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴ - 05February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «محمدرضا سلیمانی» معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: رویداد فرهنگی هنری ایران قوی به مناسبت دهه مبارک فجر از تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا تاریخ ۱۰ اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

سلیمانی افزود: این رویداد در قالب ۱۰ عنوان اقدام اساسی در سراسر کشور اجرا خواهد شد و امیدواریم استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های فعال در این رویداد باشد.

وی با تشریح عناوین فعالیت‌های رویداد ایران قوی ادامه داد: گذرگاه انقلاب یکی از عناوین این رویداد فرهنگی است که برپایی ایستگاه‌های فرهنگی هنری در یکی از خیابان‌ها یا معابر اصلی شهرستان، غرفه کودک، سیر نمایشگاهی، مسابقات فرهنگی هنری، تئاتر، سرود و... از جمله برنامه‌های ذیل این اقدام است.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) عنوان کرد: سلام به آینده از دیگر عناوین رویداد ایران قوی است که شامل راه‌اندازی کاروان شادی، راننده ایستگاه سیار، جشن مبعث، پخش نماهنگ، اجرای سرود، اجرای بازی و سرگرمی، پخش نماهنگ و... است.

سلیمانی با اشاره به عنوان فعالیت محله نشاط اضافه کرد: این عنوان مربوط به برگزاری جشن‌ها در میدان‌ها، تفرجگاه‌ها و اماکن پرتردد در مناسبت‌های عید مبعث، روز جوان و نیمه شعبان در سطح محلات است.

وی در تشریح اقدام مسیر روشن تصریح کرد: اجرای عملیات روشنگری در میادین اصلی و اماکن عمومی، تریبون آزاد، مصاحبه چالشی و پاتوق گفتگو از جمله فعالیت‌های ذیل اقدام مسیر روشن به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) یادآور شد: در اقدام پیرامون پرچم افتخار، نصب پرچم ایران سر در خانه‌ها، مجتمع‌های مسکونی، اصناف، مغازه‌ها و... انجام خواهد شد همچنین اقدامات ابتکاری در آذین‌بندی مساجد، مراکز خرید و... مدنظر است.

سلیمانی بیان کرد: فصل آگاهی با اقداماتی نظیر مطالعه کتاب شبهات انتخابات و شرکت در مسابقه برخط، تولید محتوا از متن کتاب شبهات انتخابات در قالب پادکست، موشن گرافیک و عکس نوشته همراه است.

وی خاطرنشان کرد: آوای بیداری نیز مربوط به اجرای سرود پاتوقی در اماکن عمومی و پرتردد است.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) قاب دوازدهم را نیز شامل عملیات اکران فیلم در مدارس، مساجد و اماکن عمومی عنوان و خاطر نشان کرد: شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند آثار خود را در گروه فتح قله‌ها در پیام رسان ایتا بارگذاری نموده و برای کسب اطلاع بیشتر به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار