برنامه ‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی به مناسبت هفته بسیج تشریح شد

برپایی 6 بیمارستان صحرایی، اعزام 540 تیم بهداشتی درمانی عمومی به مناطق محروم، برنامه راهپیمایی خانوادگی اعضای جامعه پزشکی با عنوان "میثاق با شهدای جامعه پزشکی" از برنامه های سازمان بسیج جامعه پزشکی در هفته بسیج می باشد.
کد خبر: ۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲ - 20November 2013

برنامه ‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی به مناسبت هفته بسیج تشریح شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، این هفته را یکی از معجزات انقلاب اسلامی و ابتکار حضرت امام خمینی (ره) دانست. اوج افتخارات بسیجیان فرصتی مناسب برای آشنا کردن نسل های جدید با فرهنگ بسیج می باشد که می توان ایثارگری و جانفشانی های بسیجیان و دستاوردهای آن را انتقال داد و این رسالتی خطیر است که بر دوش بسیج نهاده شده است.

سازمان بسیج جامعه پزشکی در هفته بسیج اقدام به برپایی 6 بیمارستان صحرایی در استان های کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، کرمان، کردستان، یزد و همچنین برپایی 20 بیمارستان ثابت می کند.

ویزیت رایگان در مطب ها، درمانگاه ها و مراکز بهداشتی درمانی، اعزام 20 تیم تک تخصصی به مناطق محروم، اعزام 540 تیم بهداشتی درمانی عمومی به مناطق محروم و برپایی ایستگاه سنجش سلامت در مصلاهای نمازجمعه سراسر کشور از جمله برنامه های این سازمان در ایام هفته بسیج می باشد.

از دیگر برنامه های سازمان بسیج جامعه پزشکی در هفته بسیج می توان به همایش تجلیل از خانواده معزز شهدای جامعه پزشکی بطور همزمان در سراسر کشور، اجرای برنامه کوه گشت یا راهپیمایی خانوادگی اعضای جامعه پزشکی با عنوان "میثاق با شهدای جامعه پزشکی" و اجرای مرحله اول مسابقات سراسری وبلاگ نویسی و کتاب خوانی با محوریت حلقه های صالحین با موضوع "شهدا و بهداری دفاع مقدس" اشاره کرد.

اجرای محفل انس با قرآن توسط کانون های بسیج جامعه پزشکی سراسر کشور یادبود شهدای جامعه پزشکی، برگزاری اولین یادواره کشوری شهدا و ایثارگران پرستار در بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) دارخوئین اهواز- خوزستان، دومین صعود سراسری کوهنوردان جامعه پزشکی جام میثاق با شهدای جامعه پزشکی " یادبود شهدای پرستار و پیراپزشک" و همچنین تالیف و چاپ 3 عنوان کتاب در حوزه شهدا و ایثارگران بهداری دفاع مقدس از دیگر برنامه های سازمان بسیج جامعه پزشکی در هفته بسیج است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار