همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛

به مناسبت ایام الله فجر تجهیزات کتابخانه‌های عمومی شهر اراک تامین شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: بخشی از تجهیزات مورد نیاز کتابخانه‌های عمومی شهر اراک با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال تامین شد.
کد خبر: ۶۴۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ - 06February 2024

به مناسبت ایام الله فجر تجهیزات کتابخانه‌های عمومی شهر اراک تامین شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «علی گودرزی‌زاده» از ادامه روند تجهیز و نوسازی امکانات کتابخانه‌های عمومی شهر اراک همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: این تجهیزات از محل اعتبارات انجمن شهرستان اراک و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال خریداری شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی تصریح کرد: تجهیزات شامل ۳۷ میز مطالعه تکنفره، ۴۷ میز مطالعه دونفره، ۳ میز مطالعه شش نفره، ۱۵۰ صندلی مطالعه، میز و صندلی تاشو و… است که بر اساس بازدید کارشناسان اداره کل کتابخانه‌ها و اعلام نیاز کتابخانه‌های عمومی اراک خریداری شده است.

وی افزود: این تجهیزات همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در کتابخانه عمومی دکتر حصیبی، کتابخانه عمومی آیت الله اراکی و کتابخانه عمومی استاد محتاط شهر اراک نصب و بهره برداری شد که مورد استقبال اعضای کتابخانه‌ها قرار گرفت

گودرزی زاده ادامه داد: از آن‌جایی که کتابخانه‌های عمومی، فرهنگسرای اجتماعی فرهنگی شهر هستند، نیاز است با تجهیز و به روزرسانی امکانات آن، فضایی با نشاط برای مخاطبان فراهم کنیم تا مراجعه‌کنندگان با میل و رغبت بیشتری به کتاب و کتابخوانی بپردازند.

وی ضمن تاکید بر اینکه در سال جاری تجهیزات بسیاری برای کتابخانه‌های عمومی استان خریداری شده است عنوان کرد: تاکنون در مقاطع مختلف، منابع و تجهیزات مورد نیاز کتابخانه‌های عمومی در استان مرکزی به روزرسانی شده است و نهضت خدمت‌رسانی با شتاب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار