امام جمعه شهرستان چرداول:

انقلاب اسلامی برای ملت ایران عزت و غرور به ارمغان آورد

حجت‌الاسلام «فریادی» گفت:انقلاب اسلامی برای ملت ایران عزت و غرور به ارمغان آورد واستکبار از این عزت و سربلندی خشمگین و مستاصل است.
کد خبر: ۶۴۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ - 06February 2024

انقلاب اسلامی برای ملت ایران عزت و غرور به ارمغان آورد به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام حجت‌الاسلام «فریادی» در جشن انقلاب مدرسه حضرت خدیجه کبری (س) شه سرابله اظهارداشت:قبل از انقلاب آمریکا و استکبار با تحقیر ملت و مردمان نجیب ایران کشور را اداره می‌کردند و عملا استقلال و عزت را از مردم ایران گرفته بودند.

وی افزود: در حکومت شاهنشاهی، شاه هیچ اختیاری نداشت و این آمریکاییان بودند که با سیاست‌های تحقیرکننده و استعمار برنامه‌های خود را به شاه دیکته می‌کردند و شاه اجرا کننده اوامر و برنامه‌های آن‌ها بود.

امام جمعه چرداول اظهار داشت: دشمنی و کینه آمریکا و استکبار از ایران بخاطر همین استقلال، عدم وابستگی و بزرگی آن است و علیرغم توطئه ها‌ی متعدد علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران در مسیر اعتلا و بزرگی قرار دارد.

«فریادی»گفت: در جمهوری اسلامی ایران زن به ارزش و جایگاه واقعی خود رسیده است واین در حالی بود که در رژیم گذشته مردم و بخصوص بانوان هیچ جایگاهی نداشتند، ولی امروز بانوان در تمام مناصب اجتماعی، سیاسی، دینی و اقتصادی دوشادوش مردان حضور و مشارکت دارند.
 این مسئول خاطرنشان کرد:انقلاب اسلامی برای ملت ایران عزت و غرور به ارمغان آورد واستکبار از این عزت و سربلندی خشمگین و مستاصل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار