برگزاری آیین تجلیل از بانوان جهادگر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زاهدان

آیین تجلیل از بانوان جهادگر و انقلابی امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ - 06February 2024

برگزاری آیین تجلیل از بانوان جهادگر و انقلابی امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زاهدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، آیین تجلیل از بانوان جهادگر و انقلابی امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زاهدان برگزار شد.

«زهرا ابراهیمی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری استان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: نگاه امامین انقلاب به نقش زنان اینگونه بوده که اگر در یک حرکت اجتماعی زنان حضور نداشته باشند، آن حرکت به جایی نخواهد رسید و موفق نخواهد شد و این سخنان چراغ راهی است تا بدانیم که این مسیر را باید چطور طی کنیم. زن و مرد به مثابه دو بال برای پویایی جامعه هستند. هرجا که خانواده ای دچار آسیب شود زن آن را پویا نگه می دارد اما اگر زن در خانواده ای آسیب ببیند آن خانواده به سختی به حالت اول باز می گردد و ارکان خانواده به سختی حفظ می‌شود چراکه زن ستون زندگی است.

وی گفت: چه خوب است کسانی که تریبون در دست دارند به گونه ای عمل کنند که اگر قرار است چهره ای واقعی از دین را متبلور کنند انگاره های ذهنی خیلی از افراد را پوشش دهند و به شبهات پاسخ دهند.

ابراهیمی بیان داشت: افرادی که درجامعه قرار است تربیت شوند، بایداحساس امکان بروز استعدادها در آنان به ویژه نسل نوجوان و جوان القا شود.اگر خودمان به توصیه هایی که به نسل جدید میکنیم،عمل نکنیم مسلما گفتارمان تاثیر گذار نخواهد بود. اگرقرار است تفسیردرستی از علما وامامین انقلاب و دین به کودکان و نوجوانان آموزش بدهیم،باید احساسی که در جامعه هدف تداعی  میکنیم القای امید بکند واگر مشکلات به مسئله تبدیل شود قابل حل شدن واجرا شدن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار