برگزاری کارگاه «آشنایی با ادبیات کودک» در بهمن ماه امسال

هفدهمین کارگاه «آشنایی با ادبیات کودک» با نگاهی نو به شیوه‌های ترویج خواندن و نقش کتابدار و کتابخانه از ۴ بهمن تا ۴ اسفندماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ - 04January 2016

برگزاری کارگاه «آشنایی با ادبیات کودک» در بهمن ماه امسال

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، هفدهمین کارگاه «آشنایی با ادبیات کودک با نگاهی نو به شیوههای ترویج خواندن و نقش کتابدار و کتابخانه» از ۴ بهمن تا ۴ اسفندماه در خانه کتابدار کودک و نوجوان و ترویج خواندن برگزار میشود.
 
«آشنایی با ادبیات کوک و نوجوان»، «قصه و قصهگویی»، «کتابخانه کودک و شوق زندگی»، «فهرستنویسی و ردهبندی»، «مستندسازی و تدوین گزارش فعالیتهای ترویجی» و... از سرفصلهایی است که در این دوره آموزشی از سوی مدرسانی مانند شکوه حاج نصرالله، مسعود ناصری دریایی و فاطمه مرتضایی فرد به علاقهمندان آموزش داده میشود.
 
هزینه شرکت در این کارگاه ۱۸۰ هزار تومان است و نهادهای مدنی در صورتی که پنج نفر یا بیشتر نامنویسی کنند میتوانند از ۲۰ درصد تخفیف برای حضور در این کلاسها استفاده کنند.
 
این کارگاه آموزشی از ۴ بهمن تا ۴ اسفندماه روزهای یکشنبه و سهشنبه هر هفته از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در خانه کتابدار کودک و نوجوان و ترویج خواندن واقع در خیابان ولی عصر، بالاتر از میدان منیریه، خیابان اسدی منش، کوچه دهستانی، نبش بنبست دوم، پلاک 2 برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار