وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تفاهمنامه خرید زمین خانه جشنواره‌ها امضا شد

اسماعیلی در حاشیه بازدید از جشنواره فیلم فجر خبر از خرید زمین خانه جشنواره‌های هنری داد.
کد خبر: ۶۵۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ - 07February 2024

تفاهمنامه خرید زمین خانه جشنواره‌ها امضا شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از خانه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از همکاران خودم در سازمان سینمایی تشکر میکنم. فیلم‌های ما باید منشأ حس امید باشد. در کنار تمام حواشی آنچه که درخشید حضور پررنگ مردم بود. امسال جشنواره روز‌ها و شب‌های پررونقی را تجربه میکند. روز‌های انقلاب ما با کار‌های هنری گره خورده است.

اسماعیلی ادامه داد: در روز اول دی ماه در تئاتر شهر اعلام کردم یه زودی مجموعه مجموعه پردیس جشنواره‌های فجر انقلاب اسلامی را در تهران احداث خواهیم کرد. در روز گذشته تفاهم نامه خوبی با آقای مخبر برای خرید زمینی امضا کردیم؛ این زمین بیش از هشت هزار متر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: ما یک سیاست اصولی اعلامی داشتیم. سیاست اصلی ما این است از فعالیت تمام هنرمندان حمایت کنیم. اما انجایی که پای حمایت‌های مجموعه وزارت فرهنگ اسلامی است از آینده غرور آفرین حمایت می‌کنیم. بخش خصوصی بسیار ارزشمند کار کردند. انشالله بنای دولت و وزارت فرهنگ بر همین مسیر است. امیدواریم اصحاب فرهنگ و هنر روز‌های بهتری را سپری کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار