مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

انقلاب اسلامی فصلی نو در تاریخ معاصر گشود

سرهنگ کریمی گفت: با ظهور این انقلاب فصلی نو در تاریخ معاصر کشور گشوده شد و این اتفاق باعث سربلندی و فریاد خداخواهی معنویت آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‌انداز کرد.
کد خبر: ۶۵۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰ - 08February 2024

فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و دهه فجر در حقیقت بخشی از تاریخ کشور ماستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در خصوص ایام الله فجر و ۲۲بهمن اظهار داشت: فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و دهه فجر در حقیقت بخشی از تاریخ کشور ماست، که آن را می‌توان مقطع رهایی ملت ایران از ظلم و استبداد و طلوع فجر انقلاب اسلامی دانست دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن بروز و ظهوری حقیقتی آشکار در سایه راهبری مریدی فرزانه چون حضرت امام خمینی رحمت الله است.

سرهنگ کریمی افزود: در آن ایام از خون‌های سرخ، بهمن سرسبز شد و بهار انقلاب پیش از بهار طبیعت شروع به رویش کرد رویشی از جنس اندیشه اسلامی و باوری متعالی تر از همه باورها.

وی گفت: فجر بهمن آمد و فصل شکفتن کشور در تمام زمینه‌ها آغاز شد تا آنچه که حاکمان ستمگر قبل بر این کشور راندند را سامان و پرچم مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم را در جوامع بین‌المللی بگسترانند. این پیروزی نماد اراده ملتی است که با دست‌های خالی کاخ ظلم و ستم و سرسپردگی به بیگانگان را فرو ریخت این مردم برای به ثمر رساندن شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی پا به میدان گذاشت و بر صحیفه شب تار و طولانی مهر پایان زد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: با ظهور این انقلاب فصلی نو در تاریخ معاصر کشور گشوده شد و این اتفاق باعث سربلندی و فریاد خداخواهی معنویت آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین انداز کرد.

وی بیان داشت: حال با گذشت ۴۵ سال از این فجر شکوهمند پیشرفت‌ها در علوم مختلف دل بدخواهان را به درد آورده و آنان را از همه دسیسه‌های شومشان نامید کرده و مهر باطلی بر اقدامات ظالمانه آنها در این سال‌ها زده است.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی ضمن تبریک این فجر شکوهمند و شادباش به تمام ملت انقلاب اسلامی، توفیق روزافزون خدمت و جان نثاری را در راه آرمانهای امام راحل در سایه فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس خواهانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار