حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در سخنانی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: حضور در انتخابات حمایت عملی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است/ تبیین حقایق از تطهیر رژیم پهلوی و منافقین جلوگیری می‌کند

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: مردم ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در انتخابات ۱۱ اسفند که روز حمایت عملی از آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان است، پایه‌های جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس اسلامی مستحکم‌تر خواهند کرد.
کد خبر: ۶۵۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ - 09February 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: حضور در انتخابات حمایت عملی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است/ تبیین حقایق از تطهیر رژیم پهلوی و منافقین جلوگیری می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در نشست بصیرتی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور قشرهای مختلف مردم شب گذشته در مسجد صاحب الزمان (عج) طرقبه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بعثتی جدید در جهان بود که از بعثت نبی اکرم (ص) نشأت گرفت و جان‌ها، افکار و اندیشه‌ها را تازه و پالایش کرد، زنگار بدعت را از چهره دین زدود و بی‌تفاوتی‌ها کنار رفت. امام خمینی (ره) ملت بزرگ ایران را به خیر و حق دعوت کرد و آن‌ها نیز این دعوت را لبیک گفتند و در ادامه هم عهد شدند تا در این مسیر ثابت قدم بمانند.

وی افزود: در طول ۴۵ سال حیات انقلاب اسلامی صدها میدان مهم و نفس‌گیر وجود داشته که اگر حضور مقتدارانه امت پای آرمان‌ها و ولایت نبود، دشمن، انقلاب اسلامی را ساقط کرده بود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید همواره لباس جهاد بر تن داشت، ادامه داد: انصارالله یمن، گردان‌های قسام، حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی عراق در عرصه بین‌المللی و در داخل نیروهای ارتش جمهوری اسلامی، فراجا و سپاه پاسداران دارای محبوبیت هستند چراکه اهل سازش با دشمن نیستند و در مقابل اهل ایثار، خدمت بی‌منت، وفاداری نسبت به آرمان‌ها، صبر و بصیرت هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نوید داده‌اند که به قله نزدیک شده‌ایم. مسیری که انتخاب کردیم و پای قله رسیده‌ایم را باید قاطعانه و با شور و شوق ادامه بدهیم. ضعف، سستی و ناامیدی نباید ما را از ادامه مسیر باز دارد. چشم و دل امت حزب‌الله روشن است که به اهدافی که امامین انقلاب اسلامی ترسیم کردند، خواهیم رسید.

یوسفعلی‌زاده گفت: مسیر پربهجت و شوق انگیزی که شهیدان پیش روی ما قرار داده‌اند را با قدرت ادامه می‌دهیم و انقلاب اسلامی را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) پیوند خواهیم زد و پرچم نهضت خونبار حسینی، با دستان باکفایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی آن، امام زمان (عح) تحویل داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: نظام سلطه برای دستیابی به اهداف شومش به دشمنی خود ادامه می‌دهد اما امت حزب‌الله نیز در وسط میدان حضور خواهد داشت. 

این مقام مسئول یادآور شد: در خلال ۴۵ سال حیات انقلاب اسلامی، دشمن تلاش کرده است تا ملت ایران را مرعوب و یا جذب کنند اما موفق نبوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با بیان اینکه رویش‌های انقلاب اسلامی در سطح داخلی و بین‌المللی به مراتب بیشتر از ریزش‌ها است، خاطرنشان کرد: شیخ زکزاکی در نیجریه قیام می‌کند و ۲۰ میلیون مسلمان انقلابی تربیت می‌کند که این افتخار را مرهون شاگردی امام خمینی (ره) می‌داند که این موفقیت از جمله رویش‌های انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی است.

یوسفعلی‌زاده با تأکید بر ضرورت تداوم حرکت‌های انقلابی، بیان داشت: بر اساس وعده الهی، حزب‌الله پیروز است شرط این پیروزی آن است که پای دین خدا و آرمان‌های الهی بایستیم و سست عهدی و بد عهدی نکنیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت نقش‌آفرینی در جهاد تبیین گفت: باید با تبیین حقایق، از تطهیر رژیم پهلوی، منافقین، ظالمان، خیانتکاران و مزدوران دشمن جلوگیری و چهره حقیقی آن‌ها افشا شود.

این مقام مسئول یادآور شد: باید همواره قدر انقلاب اسلامی را بدانیم و از هر فرصتی برای نقش‌آفرینی در جهاد تبیین استفاده کنیم و برای ادای تکلیف و حضور در میدان‌های مختلف آماده باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در پیش است. ان‌شاءالله با حضور حماسی در این راهپیمایی، شعارهای انقلاب اسلامی را فریاد می‌زنیم و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در انتخابات ۱۱ اسفند که روز حمایت عملی از آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان است، پایه‌های جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس اسلامی مستحکم‌تر خواهند کرد و خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان مبنی بر برگزاری انتخابات ضعیف خواهد بود.

وی تأکید کرد: به کوری چشم دشمنان، مردم پرشورتر از گذشته پای صندوق‌ها حضور پیدا می‌کنند و با انتخاب افراد اصلح توطئه دشمنان را در جنگ ترکیبی که علیه ایران اسلامی آغاز کردند، خنثی می‌کنند.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات عرصه‌های آزمون ملت ایران اسلامی در شرایط کنونی است، ابزار داشت: ما مدیون شهدا هستیم و وظیفه داریم از انقلاب اسلامی که ثمره مجاهدت شهیدان و ایثارگران و پیشکسوتان عرصه‌های عزت و شرف است پاسداری کنیم و ذره‌ای از اهداف انقلابی‌مان عقب ننشینیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار