وزیر امور خارجه در بدو ورود به لبنان:

آمریکا از حمایت رژیم صهیونیستی دست بردارد/ از مقاومت حمایت می‌کنیم

امیرعبداللهیان گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که به همراه خود آمریکا را در باتلاق جنگ در خاورمیانه غرق کند. تاکید می‌کنیم آمریکا باید از حمایت از رژیم کودک‌کش دست بردارد.
کد خبر: ۶۵۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ - 09February 2024
آمریکا از حمایت رژیم صهیونیستی دست بردارد/از مقاومت حمایت می‌کنیمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه در بدو ورود به لبنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از گذشت چهار ماه از نسل کشی در غزه امروز شاهد هستیم تل‌آویو به هیچیک از اهداف اعلام شده خود دست نیافته است.
 
وزیر امور خارجه افزود: آنچه شاهدیم به لطف و مدد الهی و با قدرت مقاومت فلسطین، لبنان و منطقه حاصل شده است. رهبران مقاومت در فلسطین و لبنان در عرصه عمل و سیاست با درایت و خردمندی عمل کردند.
 
وزیر امور خارجه بیان کرد: امروز شاهدیم مقاومت پیروز فلسطین طرح سیاسی را به نام حماس روی میز قرار داده است. به آمریکا گفته ایم در نسل کشی علیه غزه و کرانه از صهیونیست‌ها حمایت نکند. با صدای بلند از ابتدای بحران غزه اعلام کرده ایم جنگ راه حل نیست و ادامه حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی و نتانیاهو نتیجه‌ای جز شکست قطعی در پی نخواهد داشت.
 
امیرعبداللهیان عنوان کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که به همراه خود آمریکا را در باتلاق جنگ در خاورمیانه غرق کند. تاکید می‌کنیم آمریکا باید دست از حمایت از رژیم کودک کش بردارد.
 
وی اظهار داشت: حزب الله و مقاومت لبنان با درایت و خردمندی نقش تأثیرگذار خود را ایفا کرد. به همه شهدای مقاومت فلسطین و منطقه و به ویژه لبنان درود می‌فرستیم. درود‌های گرم و صمیمانه دولت و ملت ایران را به ارتش مقاومت و مردم عزیز لبنان اعلام می‌کنیم.
 
امیرعبداللهیان در پایان خاطرنشان کرد: به حمایت‌های قوی خود از لبنان و مقاومت ادامه خواهیم داد. امنیت لبنان را امنیت ایران و منطقه می‌دانیم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار