به همت بنیاد شعر و ادبیات داستانی؛

پوستر دهمین جشنواره شعر فجر منتشر شد

در آستانه اعلام فراخوان دهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر، پوستر این دوره جشنواره طراحی و برای استفاده رسانه‌ها منتشر شد.
کد خبر: ۶۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ - 04January 2016

پوستر دهمین جشنواره شعر فجر منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس در آستانه اعلام فراخوان دهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر، پوستر این دوره جشنواره طراحی و برای استفاده رسانهها منتشر شد.

طراحی این پوستر را سلمان رئیسعبداللهی به عهده داشته است. وی که از جمله گرافیستهای کشورمان است، سابقه همکاری با رسانهها، نشریات و روزنامهها و همچنین طراحی پوسترهای جشنوارهها و فستیوالهای متعدد فرهنگی را در کارنامه هنری خود دارد.

بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان به عنوان مجری دهمین دوره جشنواره بینالمللی شعر فجر، در این دوره محافل مختلفی را در داخل و خارج کشور برگزار خواهد کرد. این دوره محافلی در هشت شهر کشور و همچنین سه کشور خارجی برگزار خواهد شد و شاعران شناخته شده کشورمان در کنار شاعران بومی در این مناطق آثار و اشعار خود را قرائت خواهند کرد.

پوستر طراحی شده برای دهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر برای محافل داخلی و خارجی با رنگهای مختلف و متفاوت استفاده خواهد شد. رئیسعبداللهی در طراحی این پوستر، المانهایی نظیر سرو و چراغ را که جزو  استعارههای مهم شعر فارسی هستند و همچنین نماد جشنواره شعر فجر را مورد استفاده قرار داده است.

برگزاری جشنواره بینالمللی شعر فجر از سال گذشته به عهده بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان گذاشته شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار