ما متحدیم/

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل: 2 کاروان دانش‌آموزی از استان اردبیل به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

«واحد» گفت: دو کاروان دانش‌آموزی متشکل از ۴۲۰ زائر از اردبیل به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۶۵۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ - 10February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از استان اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل امروز (شنبه) در حاشیه مراسم بدرقه کاروان  راهیان نور اظهار داشت: اردو‌های راهیان نور مهم‌ترین بستر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است، قدم نهادن در مسیر تربیتی شهدا والگو گرفتن از آنان ایجاد بصیرت افزایی و خود سازی معنوی هستند.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور فرصتی برای انتقال ارزش‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس است و کاروان‌های راهیان نور حقیقت زنده و منتقل‌کننده فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده انقلاب است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل افزود: اردو‌های راهیان نور به عنوان پاتک فرهنگی در برابر تک دشمن به شمار می‌رود، بطوری‌که در این مدت بسیاری از جوانان و زائرانی که در کربلاهای ایران حضور پیدا می‌کنند با رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و مقاومت رزمندگان اسلام بیش از پیش آشنا می‌شوند.

واحد بیان داشت: اعزام زائران علاقمند به حضور در سفر معنوی راهیان نور به علت مصادف شدن با ماه مبارک رمضان از اول دی‌ماه سال جاری در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج آغاز شد که با توجه به استقبال مردم از این سفر، اعزام کاروان‌ها در دو مرحله جداگانه و در قالب اردو‌های دانش‌آموزی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار