مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی:

مردم با انسجام ملی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یابند

ماموستا کریمی با تبریک فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن از همه مردم ایران دعوت کرد که مثل هر سال یک دل و یک صدا در جهت حفظ اتحاد و انسجام ملی در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن حضور چشم‌گیری داشته باشند.
کد خبر: ۶۵۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ - 10February 2024

.به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «ماموستا عبدالسلام کریمی» مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با تبریک فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن در پیامی نوشت: ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور روز‌های همبستگی و مشارکت و نشاط و روز‌های ایستادگی همه آحاد ملت ایران از زن و مرد، پیر و جوان با هر قوم و نژاد و دین و مذهبی، در برابر استبداد و بی عدالتی به پاخاستند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد زدند.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی افزود: ۲۲ بهمن فرصت ارزشمندی است تا بیاد آوریم چه خون‌ها به پای درخت تناور انقلاب اسلامی ریخته شد و امروز این درخت به ثمر نشسته است.

مشاور رئیس جمهور ضمن تبریک و گرامیداشت این روز فرخنده به رهبر فرهیخته و ملت بزرگ ایران از همه مردم ایران دعوت کرد که مثل هر سال یک دل و یک صدا در جهت حفظ اتحاد و انسجام ملی در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن حضور چشم‌گیری داشته باشید.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار