بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت ۲۲ بهمن

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  لرستان به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱ - 10February 2024

بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس  لرستان به مناسبت ۲۲ بهمن؛

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس  از لرستان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت بزرگداشت چهل‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله بیست و دوم بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

 در این بیانیه آمده است:

 بِسْمِ‌اللَّهِ‌الرَّحْمَنِ‌الرَّحِیمِ

«وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا مُوسى بِآیاتِنا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَک مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النُّورِ وَ ذَکرْهُمْ بِأَیامِ اللَّهِ إِنَّ فی ذلِک لَآیاتٍ لِکلِّ صَبَّارٍ شَکورٍ»

 پیروزی انقلاب اسلامی  به رهبری امام خمینی (ره) در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ سرآغاز بیداری  در برابر  ظلم و ستم و یادآور ایامی مبارکی است که حاکمیت مطلق خداوند بر همه اسباب و عوامل برای همگان آشکار شد و بنیان ظلم و جهالت و رذالتِ طاغوتی برای همیشه از ایران اسلامی ریشه‌کن شد.  در چنین ایامی با  بر چیده شدن ریشه های درخت ظلم در کشور ایران، تجربه‌ای جدید از حکومت دینی توأم با آزادی  و مردم‌سالاری دینی به بشریت عرضه  شد.

 یوم‌الله ۲۲ بهمن، عید انقلاب است و حضور مردم ایران اسلامی در این جشنِ پیروزی و ظفرمندی، سال به سال شکوه و عظمت بیشتری گرفته است و امسال نیز این حضور به حول و قوه الهی، تجلی افزون‌تری پیدا خواهد کرد تا جهانیان یک‌بار دیگر نظاره کنند که تلاش‌های دشمنان برای جدایی انداختن میان مردم و انقلاب اسلامی محکوم به شکست است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای  دفاع مقدس لرستان ضمن تبریک این روز عزیز، آحاد و اقشار مختلف مردم و امت حزب‌الله را به حضور هرچه باشکوه‌تر در راهپیمایی وحدت‌بخش و دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن در سراسر ایران اسلامی دعوت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار