به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

برپایی نمایشگاه عکس «یاد یاران» در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران

به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری سازمان اسناد ملی مازندران، نمایشگاه عکس «یاد یاران» در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان افتتاح شد.
کد خبر: ۶۵۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ - 10February 2024

برپایی نمایشگاه عکس «یاد یاران» در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری سازمان اسناد ملی مازندران، نمایشگاه عکس «یاد یاران» در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان افتتاح شد.

این نمایشگاه که با استقبال عمومی همراه شد، اسناد معتبر و مستندی از رشادت‌مردی‌های امامین انقلاب، یاران باوفایشان، ایثارگران، شهدا و مبارزین انقلابی در معرض دید عموم قرار داده شده، تا برای پیشکسوتان بسیجی تجدید خاطر شده و نسل‌های بعد از انقلاب بدانند با فداکاری‌های چه شخصیت‌هایی، افتخار داریم که ۴۵ سالگی انقلاب خود را جشن بگیریم.

حجت الاسلام «محمداسماعیل زارعی» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: باید برای نسل جدید، گفتمان انقلاب بازگو شود و نسل‌های جوان بدانند در این مملکت که با امنیت در حال زندگی و امرار معاش هستند، ارزان به دست نیامده و این ناشی از رشادت‌مردی‌ها و اهدای خون‌های زیادی از شهدا است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان، ضمن مهم شمردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد: باید قدر این نظام را به داشتن چنین رهبری فرزانه و حکیم و مدبر امام خامنه‌ای عزیز بدانیم، که خیلی از سیاستمردان جهان آرزوی چنین فردی را برای رهبری کشور و یا حتی منطقه‌ی خود را دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها