برگزاری جشن چهل‌ و پنجمین بهار انقلاب در لرستان

همزمان با سراسر کشور جشن چهل‌ و پنجمین بهار انقلاب در لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ - 11February 2024

جشن چهلمین بهار انقلاب در لرستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان، باز هم شور عشق در دل‌ها جوانه می‌زند و مردمانی از جنس غیرت و شجاعت آمده‌اند تا خاطرات روزهایی که باران معرفت بر خیابان انقلاب می‌بارید را مرور کنند، مشت‌هایشان را رو به آسمان گره  کرده‌اند، با انقلاب هم قدم شده‌اند تا بار دیگر خود را در آزمون عهد و پیمان الهی بیازمایند و رد پایی از آزادگی و آزادیخواهی در خیابان های شهر، به یادگار بگذارند اینجا هنوز هم کربلاست و عجیب بوی بهشت می آید، اینجا شور حسینی گواه این است که تند باد حوادث و مشکلات قامت رعنای فرزندان این آب و خاک را خم نخواهد کرد.

گاهی احساس چنان پشت واژه‌ها پنهان می‌شود که قلم را یارای توصیفش نیست و دلی بیدار می‌خواهد تا در میان این سطور زنگ صدای احساس آدمی را دریابد.

امروز که یادآوری لحظاتی است که انقلاب به شاخه‌های پیروزی شکوفه زد، همه آمده‌اند تا صدای هلهله شیطان را در نطفه خفه کنند؛ مسافت‌ها پیموده‌اند و فاصله‌ها  را بر هم زده اند و سروها در استواری گام‌هایشان مسیر آسمان را جستجو می‌کنند.

صبح امروز راهپیمایی ۲۲ بهمن در اقصی نقاط لرستان آغاز شد و از همان دقایق ابتدایی مردم با حضور پرشور خود، برای خلق حماسه به میدان آمده اند.

امروز لرستانی‌های ولایتمدار و شهیدپرور یک ندا شعار سر می‌دهند: «۲۲ بهمن‌ماه حماسه حضور است، جمهوری اسلامی زمینه ظهور است»، «ما ملت دلاوریم، پیرو امر رهبریم، «یاد امام خمینی پاینده باد، رهبر ما خامنه ای زنده‌باد»، «می‌جنگیم، می‌میریم» ذلت نمی‌پذیریم»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»

امروز شرکت کنندگان در راهپیمایی علاوه بر در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، با در دست داشتن پرچم فلسطین، یاد  زنان و کودکان مظلوم غزه را نیز گرامی داشته و در حمایت از جبهه مقاومت شعارهایی سر دادند.

زن و مرد، پیر و جوان، کارمند و کشاورز، شهری و روستایی فرقی ندارد همه آمد‌ه‌اند؛ اینجا تکه ای وصیت نامه سردار دلها شهید سلیمانی در ذهنم مرور می شود: «ایران حرم است این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌ماند» این ملت شریف مفهموم این کلام زیبای فرمانده غیور جبهه مقاومت را خوب درک کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها