در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن «رامسر»؛

سفیر یمن در ایران: جمهوری اسلامی محور مقاومت و الگوی ایستادگی در برابر زورگویان است

«الدیلمی»، جمهوری اسلامی ایران را محور مقاومت در منطقه و ایستادگی در برابر زورگویان دانست و گفت: ایستادگی و مبارزه ایران اسلامی با جبهه باطل و کفر در جهان الگویی بی‌نظیر برای ملت‌های آزاده جهان است.
کد خبر: ۶۵۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ - 11February 2024

سفیر یمن در ایران: جمهوری اسلامی محور مقاومت و الگوی ایستادگی در برابر زورگویان استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «ابراهیم الدیلمی» سفیر یمن در ایران در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان رامسر با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و راه این نهضت در واقع شعار و راه پیامبر اسلام است.

وی افزود: ۲۲ بهمن یک روز الهی است، زیرا مستضعفین بر استکبار پیروز شدند و امام خمینی (ره) پیروزی بر غرب را در قلب و یاد ملت‌های منطقه به یادگار و الگو گذاشت.

سفیر یمن در ایران در ادامه بیان کرد: امروز مشاهده می‌کنید غرب و جبهه استکبار در مقابل ملت‌های مقاوم منطقه رو به اضمحلال است.

الدیلمی با اشاره به اینکه ما در قیام حکمت و علم هستیم تصریح کرد: ما در مسیر و امتداد انقلاب اسلامی در این جهاد مشارکت داریم و ملت یمن و ایران ارتباطی دیرینه و برادرانه دارند.

وی با بیان اینکه یمنی‌ها از قبل اسلام تا بعد اسلام در منطقه تبرستان و دیلمان با مردمان این منطقه ارتباط داشتند افزود: ولایت‌مداری و ایستادگی مردمان شریف در این دیار همانند زیبایی و نعمات الهی این منطقه برای همگان مثال‌زدنی است.

سفیر یمن در ایران، جمهوری اسلامی ایران را محور مقاومت در منطقه و ایستادگی در برابر زورگویان دانست و تاکید کرد: ایستادگی و مبارزه ایران اسلامی با جبهه باطل و کفر در جهان الگویی بی‌نظیر برای ملت‌های آزاده جهان است.

الدیلمی با بیان اینکه انقلاب ما در جهت حق است و قطعا ما پیروزیم خاطرنشان کرد: جهاد ما صرفا یک جهاد نظامی نیست بلکه در حال گسترش و ترویج فرهنگ وحدت و پیوند اسلامی بین ملت‌ها نیز است.

وی عنوان کرد: ما شریک مردم ایران، غزه، فلسطین، سوریه و عراق و دیگر کشور‌های آزاده هستیم و این صف واحد قطعا با دست قدرت الهی پیروز این میدان خواهد بود.

سفیر یمن در ایران گفت: ما همه همراه با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچون حاج قاسم سلیمانی در این راه ایستادگی خواهیم کرد که این مقاومت یقیناً به پیروزی ملت‌های مستضعف خواهد انجامید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار