در پیام استاندار خراسان‌رضوی تاکید شد؛

پیام روشن راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، تداوم استکبارستیزی ملت ایران است

نظری در پیام از حضور گسترده و خیره‌کننده آحاد مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۵۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ - 13February 2024

پیام روشن راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، تداوم استکبارستیزی ملت ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی امروز با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: مردم ولایتمدار خراسان با خلق حماسه‌ای دیگر با لبیک به مراد و مقتدای خود ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای، با حضور تماشایی جلوه‌های بی‌نظیری از دفاع تمام قد از انقلاب خود را به نمایش گذاشتند و با اعلام حمایت از مبارزات به حق مردم غزه، عزم راسخ خود را در ادامه مبارزه با آمریکا و نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی اعلام کردند.

در ادامه این پیام خاطرنشان شده است: بی‌تردید این حضور و آمادگی سرمایه عظیم و ماندگار و مهمترین پیشران حرکت انقلاب اسلامی در مسیر تحقق آرمان‌های بلند امام (ره) و پیشرفت و استقلال کشور و تاثیرگذاری مؤثر در معادلات جهانی است که با رهبری حکیمانه و داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، قلل و افق‌های روشن آن نمایان و تحقق آن نزدیک است.

این پیام می‌افزاید: پیام روشن راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیانگر این حقیقت است که استکبارستیزی ریشه در بنیان‌های فکری اندیشه سیاسی اسلام دارد و جوهره اصلی انقلاب اسلامی است و نه تنها با گذشت روزگار و تغییر نسل‌ها کاهش نیافته بلکه نسل امروز همانند نسل‌های اول و دوم انقلاب حتی پرشورتر و با عقلانیت انقلابی، آمریکا را شیطان بزرگ دانسته و ریشه همه جنایات بین‌المللی بویژه جنایات امروز رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در خصلت استکباری آمریکا می‌داند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ملت ایران با عزمی راسخ و استوار مبارزه با آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی را جزو ذات انقلاب خود دانسته و تا نابودی و قطع ریشه‌های غده سرطانی این رژیم منحوس پشتیبان و حامی مردم و مبارزان فلسطینی به راه خود ادامه خواهد داد.

در پایان این پیام تاکیده شده است: از حضور یکایک مردم شریف و آگاه استان بویژه جوانان برومند و فهیم و تمامی گروه‌های مردمی، نهادها و دستگاهای اجرایی و اصحاب رسانه که در حماسه بزرگ، انقلابی و مردمی ۲۲ بهمن نقش‌آفرینی کردند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار