پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز پاسدار

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با صدور پیامی فرارسیدن میلاد پربرکت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ - 12February 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز پاسدار

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از  لرستان، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد پر برکت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

امام حسین(ع) سر سلسله شیدائیان عشق است و شیدایی را به هر کسی نمی بخشند، شیدایی حق پاداش از خود گذشتگی است.

سوم شعبان میلاد سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است که نشان از عظمت رسالت پاسداری دارد.

پاسدار، پروانه بی‌ادعایی که با طواف گرد شمع آزادگی، حریم و حرمت وطن را پاس می‌دارد. پاسداران هم شاگردی‌های مکتب علی اکبر و قاسم هستند.

روز پاسدار یادآور پرچم فتحی است که با پیراهن خونین حسین(ع) در کربلا برافراشته شد و امروز به  پاسداران گرانقدر رسید تا همیشه اولین داوطلب برای پریدن باشند.

پاسداری از انقلاب و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی،  امر خطیری  است که تنها با پیروی سیره عملی امام حسین (ع) و یاران با وفایش امکان‌پذیر است.

پاسدار یعنی آن که در ناگهانی از حادثه همواره لبیک گوی فرمان« حی علی خیر العمل» است. زیرا در مسیر عشق تنها عمل است که ایمان را گواهی می‌دهد.

اینجانب میلاد با سعادت سومین اختر تابناک آسمان امام و ولایت، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به  سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و خانواده‌هایشان تبریک و تهنیت گفته و از خداوند منان، برای این عزیزان سلامتی و سرافرازی در سایه  توجهات حضرت ولیعصر(عج) ونائب برحق ایشان، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را  مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار