با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان روز پاسدار را تبریک گفت

سرهنگ پاسدار «موسوی» با صدور پیامی سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ - 13February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با صدور پیامی سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

تاریخ ۴۳ سال گذشته ایران اسلامی بیانگر این حقیقت است که فرزندان غیور ملت در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در تمامی صحنه‌های حساس و سرنوشت ساز کشور حضوری به‌موقع، موفق و فداکارانه داشته‌اند و نام‌گذاری یوم الله سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار را به واسطه انتساب پاسداران انقلاب به ویژگی‌ها و اوصاف حضرت سید الشهداء(ع) در دفاع از فرهنگ و ارزش‌های الهی، آزادگی، حریّت و شجاعت در مقابله با ظلم بوده است.

پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی به سیره حضرت امام حسین(ع) در تاریخ  انقلاب اسلامی به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس و سپس در جبهه‌های نبرد با داعشیان، آفریده‌اند و درس حسینی زیستن را امروز فراتر از میهن اسلامی در جغرافیای مقاومت اسلامی منطقه در معرض مجاهدان راه خدا در عرصه مبارزه و مقابله با جنگ‌های سخت، نیمه سخت و نرم دشمنان قرار داده‌اند.

حماسه آفرینی‌های پاسداران رشید انقلاب اسلامی در این صحنه فراتر از فداکاری‌ها و جانبازی‌ها در میدان رویارویی با دشمنان انقلاب و امت اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس و سپس جبهه مقاومت اسلامی، در حوزه افتخارآمیز همراهی با مردم در عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در مناطق کم برخوردار و امدادرسانی به آنان در هنگام مواجهه با مصائب و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و نیز بلیه این روزهای ایران و جهان بیماری منحوس کرونا، بسیار الهام بخش و درس آموز است .

ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار امید است ، تحت تدابیر و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به قله‌ها برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار