استاندار مازندران:

عملیات والفجر ۸ و «فتح فاو» هیمنه رژیم بعثی را نابود کرد

«حسینی پور» گفت: عملیات والفجر ۸ و فتح فاو راهبردی‌ترین عملیات بود و هیمنه رژیم بعثی را نابود کرد.
کد خبر: ۶۵۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴ - 13February 2024

عملیات والفجر ۸ و «فتح فاو» هیمنه رژیم بعثی را نابود کردبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، همایش «فاتحان فاو» با حضور «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سه استان شمالی، «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، سرداران «کمیل کهنسال»، «علی اکبر پاشا»، «علی اکبرنژاد» و جمعی از رزمندگان استان‌های گیلان، گلستان و مازندران امروز در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد.

«سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعات مهم امروز تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: عملیات والفجر هشت و فتح فاو راهبردی‌ترین عملیات بود و هیمنه رژیم صدام را نابود کرد.

وی با بیان اینکه عملیات فاو یکی از مهم‌ترین عملیات‌ها در زمان جنگ بود چراکه ایران برای این عملیات برنامه‌ریزی کرده بود، راهبرد ایران در سوریه در برابر داعش را تبیین کرد و افزود: سوریه در زمان جنگ جانانه از ایران حمایت و پشیبانی کرد و ایران امروز جبران کرد که این نگاه راهبری جبهه مقاومت است.

حسینی‌پور با عنوان اینکه راهبرد اصلی جمهوری اسلامی ایران برچیده شدن غده سرطانی رژیم منحوس صهیونیستی از منطقه است، وحشت رژیم صهیونیستی از تونل‌های غزه را قدرت جهان اسلام ذکر کرد و گفت: همه آزادگان و ملت‌های دنیا علیه رژیم صهیونیستی متحدد شدند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه همه رزمندگان در مسیر عاشورا و امام حرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز پرچم شهدا، سرداران و رزمندگان فاو در عمق استراتژیک آمریکا و انگلیس و دیگر کشور‌های معاند به اهتزار درآمده است.

این مسئول با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امروز سبک زندگی شهدا و رزمندگان باید برای نسل‌های جدید تبیین و در مدارس ترویج شود.

حسینی‌پور با اعلام اینکه پیشکسوتان جهاد و شهادت نقش منحصربه‌فردی در جبهه‌های فرهنگی ایفا می‌کنند، بیان کرد: ابعاد جدیدی از حضور لشکر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس در کنگره شهدای مازندران تبیین می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران یک تنه در برابر دنیا و منافقین داخلی ایستاده است، اذعان داشت: دشمن به دنبال طراحی در انتخابات پیش‌رو بوده و باید هوشیار باشیم چرا که مسیری که در انتخابات داریم رویارویی در برابر جبهه استکبار است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مردم مسیر شهدا را ادامه می‌دهند، افزود: حضور بابصیرت ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اولین موشک به قلب دشمن پیش از انتخابات بود و تلفات زیادی داشته است.

حسینی‌پور با اعلام اینکه تمام نقشه‌های دشمن شکست خورده است، گفت: دشمنان درصدد ناامیدسازی مردم هستند، اما امروز حضور در صحنه انتخابات همانند حضور در عملیات فاو است.

سردار «کمیل کهنسال» از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم به تبیین عملیات والفجر هشت پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار