حضور حداکثری، اقتدار ملی/

برگزاری دومین نشست تبیین قانون انتخابات ویژه مدیران رسانه‌های خبری در کرج

دومین نشست تبیین قانون انتخابات و تقویت فضای اطلاع رسانی عمومی انتخابات ویژه مدیران رسانه‌های خبری و اهالی رسانه استان با حضور مقامات عالی رتبه سیاسی و قضایی استان، در محل سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ - 15February 2024

برگزاری دومین نشست تبیین قانون انتخابات ویژه مدیران رسانه‌های خبری در کرجبه گزارش دفاع پرس از البرز، دومین نشست تبیین قانون انتخابات و تقویت فضای اطلاع رسانی عمومی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور «مرتضی، ولی پوری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس محترم ستاد انتخابات استان البرز، «مددی» دادستان مرکز استان البرز، «فریدنجف نیا» معاون فرهنگی دادگستری استان البرز، «رمجی» معاون حقوق عامه و پیگیری از وقوع جرم دادگاه عمومی و انقلاب کرج، تدین مشاور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز و جمعی از مدیران رسانه‌های خبری و اهالی رسانه استان با هدف تبیین قانون انتخابات، تقویت فضای اطلاع رسانی عمومی و حضور پرشکوه مردم در انتخابات برگزار شد.

این نشست با خیر مقدم جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز آغاز شد و در ادامه اهالی رسانه دغدغه‌های صنفی خود را مطرح کردند.

سپس مسئولین ضمن تقدیر از زحمات مدیران و خبرنگاران استان و تبیین بخش‌های از قانون انتخابات همچنین تاکید بر رعایت قانون در تبلیغات انتخابات و توجه ویژه بر حفظ شخصیت و جلوگیری از تخریب کاندیداها، بر لزوم تلاش همگانی برای مقابله با تبلیغات مخرب دشمنان و اطلاع رسانی لازم در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکید کردند.

در پایان این نشست نیز اهالی رسانه حاضر در نشست سئوالات خود را مطرح کردند و مسئولین در جلسه پاسخگوی سئوالات خبرنگاران و مدیران رسانه‌های خبری استان بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار