پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین در پی درگذشت مرحوم «قزوینی»

سرهنگ «امیری مقدم» در پی درگذشت مرحوم حاج «غلامرضا قزوینی» مداح اهل بیت (ع) و برادر شهید «محمد قزوینی» پیام تسلیتی را صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ - 16February 2024

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین در پی درگذشت مداح اهل بیت(ع) مرحوم «حاج غلامرضا قزوینی»/ سلام لطفا عکس را تعویض کنید/

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در پی درگذشت مرحوم «حاج غلامرضا قزوینی» برادر شهید «محمد قزوینی» از شهدای پرافتخار دوران دفاع مقدس و مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، پیام تسلیتی را صادر کرد.

در این پیام آمده است:

خبر ارتحال مرحوم «حاج غلامرضا قزوینی» برادر شهید «محمد قزوینی» از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت موجب تاثر و تألم شد.

این ذاکر بااخلاق و متواضع محافل حسینی از سرآمدان ستایشگری اصیل و ناب جهان تشیع و از خانواده های گرانقدر شهدا در استان قزوین بود که فقدان او یاد دیگر مادحان فقید چون حاج اکبر حدادزادگان، محمدعلی کریمخانی، سید محمدرضا قزوینی و... را زنده کرد.

مرحوم «حاج غلامرضا قزوینی» اگر چه لحن و نوایی سنتی داشت، اما جوان‌های ستایشگر، خود را شاگرد و وامدار او می‌دانستند و در محضر او، درس بزرگ زیستن آموخته بودند.

امید است با رفتن این دُرهای ناب، راه و رسم ستایشگری فاخر و پرمغز، همچنان پررهرو باقی بماند.

از خداوند سبحان برای این بلبل خوش‌الحان حسینی و از خانواده های پرافتخار شهدای قزوین، علو درجات و برای خانواده محترم، شاگردان، مستمعان و دیگر محبین خاندان عصمت و طهارت سلام الله علیهم اجمعین، صبر و اجر مسالت دارم.»

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار