استاندار مازندران خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی طرح ۲۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن در شهرستان نور

«حسینی‌پور» گفت: همزمان با بیست‌ودومین سفر شهرستانی عملیات اجرایی طرح ۲۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن در شهرستان نور آغاز شد.
کد خبر: ۶۵۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲ - 17February 2024

آغاز عملیات اجرایی طرح ۲۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن در شهرستان نوربه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در آئین عملیات اجرایی ۲۵۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در رویان اظهار داشت: اجرای این طرح یکی از ضرورت‌ها بوده و در نور اجرای آن دچار تاخیر شده و باید جبران شود، ساخت مسکن گرچه اجرای کامل آن به مدت دو سال طول می‌کشد، اما باید سرعت یابد.

وی افزود: باید از ظرفیت سرمایه گذاران و خود مالکی هم برای اجرای این طرح بهره گرفت و مهم این که همزمان با اجرای طرح باید کار‌های جانبی مانند تامین برق، آب و گاز مهم هم انجام شود.

«علی دیوسالار» مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران نیز در این آئین گفت: هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نور نام نویسی کردند و تعداد ۸۰۰ نفر تاکنون تایید شدند.

دیوسالار ادامه داد: حدود دو هکتار دیگر هم در نقطه شهری رویان برای این طرح در نظر گرفته شد که به زودی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه، مسکن ۲۵۰ واحدی در زمینی به گستره حدود ۹ هزار متر مربع با ارائه وام به مبلغ پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با سود چهار درصد به متقاضیان داده می‌شود، گفت: این طرح توسط قرارگاه بسیج سازندگی احداث می‌شود و شهرداری رویان هم پروانه صادر کرده است.

«بیژن پولادی» فرماندار شهرستان نور هم گفت: این طرح برای نخستین بار است که در این شهرستان اجرایی شده است.

به گفته وی هم اینک در شهر‌های نور، بلده، چمستان، ایزد شهر، رویان ساخت مسکن پیگیری شده و در بلده تا حدودی تهیه زمین محقق شده است.

پولادی تاکید کرد: تسریع در روند اجرای این طرح و تعداد دست کم ۸۰۰ نفر نام نویسی کرده اند، بسیار مهم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار