مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز :

خودباوری، حقیقت‌جویی و عدالت‌محوری از پایه‌های تربیت در آموزش و پرورش هستند

«موسوی» با اشاره به رویکردهای تربیتی آموزش و پرورش و تاثیر حضور دانش آموزان در اردوی راهیان نور، گفت: خودباوری، حقیقت‌جویی و عدالت‌محوری با رنگ و صبغه دین و مذهب، پایه‌های تربیت در آموزش و پرورش است. 
کد خبر: ۶۵۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ - 18February 2024

خودباوری، حقیقت‌جویی و عدالت‌محوری با رویکرد دینی جزو پایه‌های تربیت در آموزش و پرورش قرار داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «سید عبدالصمد موسوی» مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در مراسم بدرقه دانش آموزان به اردوی راهیان نور که با حضور پدر شهید محمدرضا کشاورز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ایام‌الله بهمن با اشاره به حماسه پدران و پیشینیان که چهل و پنج سال پیش با ایستادگی در مقابل ظلم و ظالم، بارهبری انسانی فرزانه، موجبات پیروزی انقلاب را فراهم کردند اظهار داشت: خودباوری، حقیقت‌جویی و عدالت‌محوری با رنگ و صبغه دین و مذهب، پایه‌های تربیت در آموزش و پرورش است. 

موسوی از نوجوانان و جوانان حاضر دعوت کرد که به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حماسه حضور و انتخابات پیش‌رو، نقش‌آفرینی کنند. 

وی گفت: رأی اولی‌ها با حضور در پای صندوق و انتخاب اصلح به صورت مستقیم و نوجوانانی که شرایط رأی دادن را ندارند با تشویق اولیا، خواهران و برادران، دوستان و اقوام در صحنه حاضر شوند. 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز، اردوی راهیان نور را دانشگاه عملی، حضوری دانست که شایسته است شرکت کنندگان در این اردوها، تجارب، دستاورد‌ها و فرهنگ غنی موجود را با همکلاسی‌ها و خانواده به اشتراک بگذارند.

سرهنگ پاسدار «حکمت الله فرج اللهی» جانشین فرماندهی ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز نیز در این مراسم گفت: دشمن از فرزندان ما و شما دانش‌آموزان می‌ترسد، چون شما سد محکم و برکت این کشورهستید. فرج‌اللهی افزود: راهیان نور، استکبار‌ستیزی، دشمن‌شناسی، خود‌شناسی وخداشناسی را به ما می‌آموزد وراه میانبر موفقیت در زندگی، حتی در رسیدن به خداست. امنیت امروز کشور را مدیون شهدا، امام و حضور مردم هستیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار