مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران:

فرهنگ «ایثار و شهادت» بستر بسیاری از موفقیت‌های کشور شد

کهن‌سال گفت: ارتباط معنادار با فرهنگ ایثار و شهادت موفقیت جامعه ما را در بسیاری از عرصه‌ها رقم زده است.
کد خبر: ۶۵۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ - 19February 2024

فرهنگ ایثار و شهادت بستر بسیاری از موفقیت کشور شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران قبل از خطبه نماز جمعه شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن مازندران و بزرگداشت روز جانباز، اظهار داشت: حضرت اباالفضل العباس (ع) مرد وفاداری، شجاعت و جوانمردی بود، زندگی قمر بنی هاشم الگوی راه مجاهدان طریق حق و حقیقت شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران اظهار کرد: جانبازان عزیز ما با تاسی از حضرت ابوالفضل العباس (ع) توانستند از نظام و انقلاب محافظت کنند، امروز آرامش و امنیت ما به واسطه جانفشانی شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز است، تکریم و تجلیل از جانبازان نیازمند ترویج، نهادینه کردن و انتقال فرهنگ آنان به نسل‌های آینده است.

کهن‌سال با اشاره به نگاه حمایتی بنیاد در جهت ارائه خدمت به جامعه معزز ایثارگری، اذعان داشت: در رابطه با قانون خدمات جامع ایثارگری، ۷۰درصد از از این قوانین در دستگاه‌ها اجرا نمی‌شود در حالی که جامعه ایثارگری ما باید از این خدمات بهره‌مند شوند، آنچه در چارچوب قانون برای ایثارگران مشخص شده است باید تمام قد اجرایی شود، جامعه هدف ما جزو شایسته‌ترین و افضل‌ترین افراد جامعه هستند.

مدیرکل بنیاد مازندران با بیان اینکه ارتباط معنادار با فرهنگ ایثار و شهادت موفقیت جامعه ما را در بسیاری از عرصه‌ها رقم زده است، یادآور شد: مشاورین ایثارگر که در دستگاه‌های اجرایی شاغل هستند باید پیگیر مسائل و مشکلات ایثارگران عزیز باشند، چرا که این عزیزان جزو استعداد‌های برتر جامعه معزز ایثارگری محسوب میشوند و میتوانند در این رابطه به ما کمک کنند.

وی با اشاره به نگاه راهبرد تغییر در امر مطالبه گری، خاطرنشان کرد:تشکل‌های ایثارگری، سمن‌های مدنی و نهاد‌ها در مقابل مشکلات و دغدغه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران خود را مسئول و وظیفه‌مند بدانند، اگر بخواهیم در تمام زمینه‌ها موفق شویم باید کمالات و فضائل جامعه ایثارگری را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم و این ویژگی برجسته و پسندیده را در منش و رفتار خود نهادینه کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور مازندران از حمایت و عنایت ویژه نماینده محترم، ولی فقیه در استان به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران قدردانی کرد و گفت: آیت اله محمدی لائینی در جهت حل مشکلات جامعه ایثارگری در کنار بنیاد هستند و رهنمود‌های ایشان گره گشای بسیاری از موضوعات این عزیزان بوده است.

وی همچنین در میز خدمت که در مصلای جمعه ساری برگزار شد با همراهی معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و رئیس بنیاد ساری، به صورت چهره به چهره پاسخگوی مسائل و مشکلات جامعه معزز ایثارگری بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار