حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس؛

معاون سازمان انرژی اتمی: الگوگیری از شهدا برای پیشبرد کشور به سمت فتح قله‌

شیرمردی با بیان اینکه ما در حوزه هسته‌ای شهدای بزرگی را داشتیم، گفت: شهدای هسته‌ای توانستند به عنوان الگوی ما در حوزه ایثار این درس را به ما بدهند که با سرعت و شتاب بیشتر بتوانیم حوزه صلح آمیز انرژی هسته‌ای را بیش از پیش وارد زندگی مردم کنیم.
کد خبر: ۶۵۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ - 19February 2024

معاون سازمان انرژی اتمی: مصمم به حرکت به سمت قله‌های افتخار برای کشور هستیم«سید پژمان شیرمردی» معاون سازمان انرژی اتمی امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، اظهار داشت: یکی از مصادیق مهم جمهوریت نظام، حضور مردم در انتخابات است و ما اعتقاد داریم که ۱۱ اسفند با مشارکت حداکثری مردم، ندای استقلال‌طلبی و حرکت کشور به سمت پیشرفت قطعا تثبیت خواهد شد.

معاون سازمان انرژی اتمی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات این پیام را به دنیا خواهد داد که نظام اسلامی، نظامی متکی بر مردم و استفاده از ظرفیت مردم به عنوان یکی از ستون‌های مبنایی کشور است.

شیرمردی با اشاره به نقش شهدا در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ما امروز هرآن چیزی را که داریم متعلق به شهدا است و این خون شهدا بود که این پیام را به ما داده و ما را مصمم‌تر کرده که برای استقلال و پیشرفت کشور حاضر هستیم عزیزترین سرمایه انسان که جان است را تقدیم کنیم.

وی تصریح کرد: در حوزه هسته‌ای شهدای بزرگی را تقدیم کشور شده است که توانستند به عنوان الگوی ما در حوزه ایثار این درس را به ما بدهند که با سرعت و شتاب بیشتر بتوانیم حوزه صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای را بیش از پیش وارد زندگی مردم کنیم و مصمم به حرکت به سمت قله‌های افتخار برای کشور باشیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها