قدردانی رایزن فرهنگی کشورمان از اقدام رستورانی در مالزی برای حمایت از مردم فلسطین

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، از اقدام ارزشمند رستوران زنجیره ای حضر موت در مالزی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۵۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ - 20February 2024

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حبیب رضا ارزانی» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، با حضور در رستوران‌های زنجیره ای حضرموت، محمد خلیل نادر، مدیر رستوران های زنجیره ای حضرموت دیدار و از اقدام ارزشمند این رستوران در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد. 

حبیب رضا ارزانی، در این دیدار با اشاره به اینکه علت حضور ما از رایزنی فرهنگی ج.ا.ا. در این مکان برای تقدیر و سپاس از اهتمام و انسان دوستی شماست، گفت: اینکه شما شعب رستوران را تبدیل به فضایی فرهنگی برای تبلیغ و دفاع از غزه و فلسطین کرده اید، بسیار ارزشمند است. 

وی با بیان اینکه امروز مردم فلسطین پناهگاهی ندارند و همه ی ما نسبت به آنها مسئولیت داریم، تصریح کرد: رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی مفتخر است که مراتب سپاس و امتنان خویش را از این حرکت ارزشمند شما ابراز دارد. 

اقدام رستورانی در مالزی برای حمایت از مردم فلسطین مورد تقدیر رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت

ارزانی، اضافه کرد: اقدامات تبلیغی از سوی رستوران های شما برای یاد و خاطره شهدای فلسطین، حال و هوای انسان را تغییر می دهد و ناخودآگاه انسان را با فلسطین و غزه همراه می کند.

همچنین محمد خلیل نادر مدیر رستوران های زنجیره ای حضرموت در کشور مالزی، ضمن سپاس از رایزنی فرهنگی ج.ا.ا.؛ گفت: به تازگی پس از مسأله حمله به غزه و فلسطین توسط اسراییل غاصب، رستوران های زنجیره ای حضرموت در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه، بجز حمایت های مادی از مردم غزه، در حرکتی خلاقانه، تمام رسیدها و تبلیغات رستوران را در حمایت از غزه قرار داده اند. 

وی با بیان اینکه پرچم فلسطین در تمام رستوران های زنجیره ای حضرموت به اهتزاز در آمده است، گفت: به عنوان مثال در ذیل تمام رسیدهای صادره برای مشتریان این عبارت درج شده است: I stand with Palestine,,,Teach your children that (Al Quds) is the capital of Palestine  من با فلسطین ایستاده ام! به فرزندان خود بیاموزید که پایتخت فلسطین (قدس) است.

خلیل نادر، با بیان اینکه همه بدانند فلسطین تنها نیست و ما با مردم غزه و فلسطین هستیم، ادامه داد: بخشی از درآمد ما برای حمایت از غزه، هزینه می شود و ما رسما اعلام می کنیم تا آتش بس کامل و ایفاد تمام حقوق مردم مظلوم غزه، حال و هوای رستوران را به همین شکل نگه می داریم تا ابراز همدردی خویش را با مردم فلسطین و غزه اعلام کنیم.

اقدام رستورانی در مالزی برای حمایت از مردم فلسطین مورد تقدیر رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت

در ادامه این دیدار، که خانم شریفه آسروحا، کارشناس فرهنگی رایزنی فرهنگی ج.ا.ا. در مالزی، نیز رایزن فرهنگی کشورمان را همراهی می کرد؛ با اهدای لوح سپاس و تقدیم یکی از صنایع دستی ایران اسلامی و چند کتاب در خصوص فلسطین و ترجمه کتاب بوستان سعدی، از مدیر رستوران و کارکنان آن تقدیر به عمل آمد. 

مدیر رستوران های زنجیره ای حضرموت نیز با اهدای یک چفیه به رایزن فرهنگی ج.ا.ا. مراتب تقدیر و سپاس خویش را اعلام کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار