در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع‌‌مقدس؛

شاعر و ترانه‌سرا: شعر دفاع مقدس در چهار مرحله پیشتاز هنرها بوده است

اکرامی‌فر با بیان اینکه شعر در دوران دفاع مقدس به رسالت خود عمل کرده است، گفت: شعر دفاع مقدس در چهار مرحله پیشتاز هنرها بوده است. 
کد خبر: ۶۵۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ - 20February 2024

شعر دفاع مقدس در چهار مرحله پیشتاز هنرها بوده است«محمود اکرامی‌فر» شاعر و ترانه‌سرا در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع‌ مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس،  با تاکید بر اینکه ادبیات انعکاس دهنده رخدادهای اجتماعی است، اظهار داشت: شعر متاثر از شرایط اجتماعی است؛ انسان نمی‌تواند وارد دریا شود اما انتظار داشته باشد، خیس نشود. نمی‌شود کشور در شرایط جنگی باشد و صدای این جنگ در شعر انعکاس داده نشود. 

اکرامی‌فر با بیان اینکه شعر از دوران دفاع مقدس تا به امروز چهار مرحله را سپری کرده است، شعر دفاع مقدس در چهار مرحله پیشتاز هنرها بوده است. 

این شاعر دوران دفاع مقدس را یکی از نقاط مهم تاریخی ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: به اعتقاد من ادبیات توانسته است به‌درستی که همزمان با شرایط پیش رفته است همزمان با حوادث انقلاب نقش‌آفرینی درست داشته است. 

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از روز یکشنبه ۲۹ بهمن لغایت دوم اسفند در مصلی امام خمینی (ره) درحال برگزاری است.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار