حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس؛

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی: رسانه‌ها بسترساز مشارکت عمومی مردم در انتخابات هستند

سلمانی در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس پیرامون اهمیت ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات امسال گفت: رسانه‌ها جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش موثرتری را می‌توانند برای بسترسازی این حضور ایفا کنند.
کد خبر: ۶۵۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ - 20February 2024

رسانه‌ها بسترساز مشارکت عمومی مردم در انتخابات هستند«ذبیح‌الله سلمانی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتخابات پیش رو اظهار داشت: رسانه‌ها در آستانه انتخابات نقش مهمی دارند چرا که عصر حاضر، عصر سلطه ارتباطات و رسانه است و جوامع بشری تار و پودشان با رسانه عجین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی افزود: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقشی اساسی را در بسترسازی مشارکت عمومی مردم در عرصه‌های مختلف دارند و در آستانه انتخابات نقش موثرتری را می‌توانند در راستای این بسترسازی ایفا کنند.

سلمانی با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه شرکت در انتخابات واجب عینی است، گفت: کسانی که شرایط شرکت در انتخابات را دارند پای صندوق‌‎های رای سرنوشت یک کشور را رقم می‌زنند. 

انتهای پیام/ ۱۴۱
نظر شما
پربیننده ها