حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس؛

نماینده ولی فقیه در بوشهر: حضور مردم در انتخابات مانع از طرح‌های تخریبی جهان استکبار علیه نظام می‌شود

آیت‌الله بوشهری گفت: حضور مردم در انتخابات مانع از اجرایی شدن طرح‌های تخریبی جهان استکبار در رابطه با نظام می‌شود. به همین جهت نیز حضور در انتخابات وظیفه شرعی و ملی ماست.
کد خبر: ۶۵۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ - 20February 2024

امام جمعه بوشهر: حضور مردم در انتخابات مانع از طرح‌های تخریبی جهان استکبار علیه نظام می‌شودآیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین موضوع پیش روی کشور انتخابات است، اظهار داشت: قطعا مشارکت مردم به عنوان یک مولفه قدرت ملی، موجب اقتدار بین‌المللی برای نظام است.

آیت‌الله بوشهری افزود: هرگاه مردم در عرصه‌های سرنوشت‌ساز حضور داشته باشند این یک واقعیت مهم در عرصه تاریخ انقلاب است. امروز دشمن به دنبال تخریب و تحریف نظام است و ما باید با جهاد تبیین و جهاد حضور بتوانیم هم تهاجم تحریف و هم تهاجم تخریب را دفع کنیم.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مشارکت مردم در عرصه انتخابات قدرت ملی و اقتدار بین‌المللی می‌آفریند خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات مانع از اجرایی شدن طرح‌های تخریبی جهان استکبار در رابطه با نظام می‌شود. به همین جهت نیز حضور در انتخابات وظیفه شرعی و ملی ماست.

وی با اشاره به توصیه‌ای از حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: حضرت علی (ع) می‌فرمایند که «ببینید دوستانتان چه می‌گویند همان را انجام بدهید و دشمنان چه می‌گویند آن را انجام ندهید.» شهید سلیمانی و شهدا اگر بودند چه می‌گفتند؟ همان را باید انجام بدهیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار