در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس؛

سردار «کمالی»: لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه/ توفیقات کشور مرهون حضور و نقش‌آفرینی مردم است

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: امروز که در حال دست و پنجه نرم کردن با دشمن در عرصه جنگ نرم هستیم، رسالت ما ترویج فرهنگی است که شهدا مبلّغ آن هستند.
کد خبر: ۶۵۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ - 20February 2024

رسالت ما ترویج فرهنگ شهداستسردار سرتیپ پاسدار «موسی کمالی» مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی اظهار داشت: همان‌گونه که پیروزی انقلاب اسلامی با حضور و نقش‌آفرینی مردم صورت گرفت، بعد از انقلاب هم مردم در مواجهه با همه بحران‌ها، درگیری‌ها و حوادث مختلف حضور داشتند و نقش اصلی را در دفاع از انقلاب اسلامی ایفا کردند.

سردار کمالی ادامه داد: زمانی هم که جنگ تحمیلی آغاز شد، مردم در کنار نیرو‌های مسلح قرار گرفتند و بدین وسیله کشورمان به پیروزی رسید؛ این در حالی بود که دشمن هزینه‌های زیادی را در این جنگ متحمل شده بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: بعد از آن هم در صحنه‌های مختلف، مردم حمایت خود از انقلاب را به اثبات رساندند؛ به عنوان مثال در ۲۲ بهمن امسال با وجود همه فشارها و مشکلات موجود و اقدامات سوء دشمن در عرصه رسانه که با هدف کاهش حضور مردم در راهپیمایی صورت می‌گرفت، مردم باز هم با حضور پرشکوه خود از نظام و انقلاب اسلامی دفاع و پشتیبانی کردند.

وی اضافه کرد: لذا می‌توان پیش‌بینی کرد که مردم پیروزی دیگری را با حضور خود در انتخابات ۱۱ اسفند رقم خواهند زد و بر خلاف همه تحلیل‌های بیگانگان، مردم نشان خواهند داد که همچنان در مسیر پشتیبانی از این نظام حضور دارند و بر سر این موضوع با کسی معامله نخواهند کرد؛ این حمایت مردمی نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی مانند رودی که جاری است، همچنان به پیش می‌رود و روز به روز به رشدبالنده‌تر می‌شود.

سردار کمالی همچنین درباره راهیان نور عنوان کرد: گنجینه دفاع مقدس هنوز آن‌گونه که باید شناخته و معرفی نشده است؛ بنابراین می‌توانیم با بهره‌گیری از راهیان نور ناشناخته‌ها و ناگفته‌های دوران دفاع مقدس را تبیین کنیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: از سوی دیگر وقتی جوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور می‌یابند با فرهنگ ایثار و شهادت نیز آشنا می‌شوند؛ بنابراین امروز که از دوران جنگ سخت عبور کرده‌ایم و در حال دست و پنجه نرم کردن با دشمن در عرصه جنگ نرم هستیم، رسالت ما ترویج فرهنگی است که شهدا مبلّغ آن هستند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها