دفاع پرس گزارش می‌دهد:

"رد صلاحیت" اسم رمز فتنه جدید

امروز یکی از پیاده نظام‌های فتنه 88 با رویکرد نخ نمای 6 سال گذشته مادرش در قامت کلید زدن فتنه‌ای جدید در قالب کلید واژه‌ نو"رد صلاحیت" وارد صحنه شد.
کد خبر: ۶۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸ - 05January 2016

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس: در حالی که امروز قرار بود 537 نفر از کاندیداهای خبرگان رهبری در آزمون اجتهاد شرکت کنند، 137 نفر از این افراد در این آزمون شرکت نکردند که یکی از مشهورترین این افراد منصوب به بیت امام (ره) بود.

این عدم حضور وی نشان از انصراف از شرکت در انتخابات خبرگان رهبری دارد.

در حالی که بسیاری از تحلیل گران به بررسی چرایی این موضوع پرداخته اند امروز یکی از پیاده نظامهای فتنه 88 با رویکرد نخ نمای 6 سال گذشته مادرش در قامت کلید زدن فتنهای جدید در قالب کلید واژهای نو"رد صلاحیت" وارد صحنه شد.

وی در سخنانی سرشار از افراط، نظام را تهدید کرد که اگر "رد صلاحیتها" گسترده باشد بهطور قطع مردم نسبت به این مسئله ناراحت خواهند شد و عکسالعمل نشان خواهند داد.

وی، که گویی قرار است این بار جای مادر و همچون خواهرش با فلافل خوردن در بین اغتشاشگران خواهان خط دهی به برخی جریانات سیاسی آشوب طلب باشد، از حالا شروع به فتنهای نو در آستانه انتخابات کرده است.

شاید این خانواده هنوز به این باور نرسیده اند دیگر یال و کوپال پوشالیشان برای مردم هیبتی ندارد و بیشتر در این روزها به جای اینکه به عنوان یک جریان سیاسی تاثیرگذار شناخته شوند به جوک سیاسی شباهت یافتهاند.

این خانواده که اینبار به صورت دسته جمعی در صف انتخابات ایستاده اند به قول مادر خانواده ترسی از "رد صلاحیت" ندارند و تنها به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلوده بر آمدهاند.

به نظر می رسد در این شرایط حساس شورای نگهبان بیش از هر نهاد دیگری می بایست با پایبندی به قانون اساسی از هم اکنون ریشه این دندان لق را بکشد تا بار دیگر این خانواده زمینه ساز ایجاد هزینه برای نظام  نشوند.

با توجه به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری که در تایید صلاحیت قانونی افراد از جانب شورای نگهبان فرمودند این است که شورای نگهبان مراقب باشد افراد صالح را "رد صلاحیت" نکند و افراد ناصالح را "تایید صلاحیت" چرا که "تایید صلاحیت" درست حقالناس محسوب میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار