معاون توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

برنامه‌های فرهنگی با محوریت مردم باشد

«پیوند» گفت: برنامه‌های جشن شادی و فرهنگی نیمه شعبان، ماه رمضان و ایام نوروز باید مردمی و فراگیر و در همه نقاط استان و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی به خصوص فرهنگی تدارک دیده شوند.
کد خبر: ۶۵۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ - 20February 2024

برنامه‌های فرهنگی نیمه شعبان، ماه مبارک رمضان و نوروز با محوریت مردم باشدبه گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، «مرادعلی پیوند» امروز (سه‌شنبه) در نشست شورای فرهنگی استانداری به منظور بررسی برنامه‌های فرهنگی نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برنامه‌های جشن شادی و فرهنگی نیمه شعبان، ماه رمضان و ایام نوروز باید مردمی و فراگیر و در همه نقاط استان و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی به خصوص فرهنگی تدارک دیده شوند.

پیوند افزود: در مدت کوتاهی شاهد جشن‌های مذهبی نیمه شعبان، سیاسی انتخابات، معنوی ماه مبارک رمضان و باستانی نوروز هستیم و همه باید هماهنگ و مشارکت جدی داشته باشیم.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر فعالیت بیشتر شورای فرهنگی استانداری و همسویی با مصوبات و برنامه‌های شورای فرهنگی استان تاکید کرد و گفت: حضور پررنگ مردم در همه این اعیاد و مناسبت‌ها با برنامه ریزی و اقدامات جدی و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی عنوان کرد: جلسات مشترک شورای فرهنگ عمومی در شهرستان‌ها با همکاری کمیته فرهنگی تبلیغی و ستاد سفر، حول سیاست‌های کلی شورای فرهنگی عمومی و استانداری تشکیل و برنامه ریزی‌های لازم انجام شود. 

پیوند با اشاره به اهمیت انتخابات و با بیان اینکه تاکنون هیچ انتخاباتی تا این اندازه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نبوده است، تصریح کرد: الحمدالله که شورای نگهبان فضای رقابتی مناسبی برای سلایق مختلف مردم برای مشارکت بالا ایجاد کرده است. 

وی بیان کرد: از سویی دولت به عنوان مجری انتخابات و مجموعه دست اندرکاران انتخابات تلاش کرده اند برای تحقق ۴ اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت که مد نظر رهبری است در استان زمینه لازم را کاملا مهیا سازند.

پیوند با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان برای شیوه‌های ترویج معنویت و فرائض دینی، یادآور شد: وظایف دینی و معنوی در این ماه مبارک رمضان محوریت برنامه‌ها باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مصادف شدن عید نوروز و ماه رمضان را از زیبایی‌های نوروز سال ۱۴۰۳ عنوان کرد: عید نوروز عجین با جشن‌های ملی و ماه مبارک رمضان مظهر جشن‌های مذهبی و تجلی معنوی است که باید حرمت‌ها نگه داشته شوند.

وی بر رعایت بیشتر عفاف و حجاب و آداب ماه مبارک رمضان به خصوص در محیط ادارات تاکید کرد.

پیوند عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی برای نیمه شعبان ضمن آذین بندی برای کارکنان و خانواده‌های آنان برنامه شاد داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار