در پی عملیات حزب‌الله صورت گرفت؛

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای فلسطین اشغالی

مقامات صهیونیستی در پی عملیات حزب‌الله در مزارع شبعا، بر استمرار آماده باش ارتش این رژیم در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی تاکید کردند.
کد خبر: ۶۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ - 05January 2016

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، ارتش رژیم صهیونیستی در پی عملیات ضد صهیونیستی حزبالله در مزارع شبعا در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی به حال آماده باش درآمد؛ موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز شب گذشته جلسه ویژهای برای ارزیابی اوضاع بهدنبال این عملیات برگزار کرد.

بر همین اساس رادیو رژیم صهیونیستی امروز گزارش داد که "گادی ایزنکات" رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم دستور استمرار آمادهباش نیروهای ارتش صهیونیستی در منطقه شمالی طی چند روز آینده را صادر کرده است.

گروه فرمانده شهید "سمیر قنطار" دیروز دوشنبه 14 دیماه ساعت سه و ده دقیقه (به وقت محلی) با یک بمب دستساز بزرگ، یک گشتی صهیونیستها را در مسیر "زبدین-کفریا" در منطقه اشغال شده "مزارع شبعا" هدف قرار گرفت. این گشتی رژیم صهیونیستی که از نوع "هامر" بود، آسیب دید و افراد داخل آن نیز زخمی شدند.

بلافاصله ساعاتی بعد از این عملیات، حزبالله لبنان با صدور بیانیهای مسئولیت حمله به این گشتی صهیونیستها در مرزهای فلسطین اشغالی را پذیرفت.

رژیم صهیونیستی نیز در پاسخ به این اقدام که جزئی از وعده حزبالله در گرفتن انتقام خون شهید "سمیر قنطار" به شمار میرود، جنوب لبنان را با بیش از 40 خمپاره هدف قرار داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار