حضور حداکثری، اقتدار ملی/ جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین:

حضور مردم در پای صندوق‌های رای ضامن امنیت و رفاه کشور است

سرهنگ عبدالمالکی گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای ضامن امنیت و رفاه کشور است و مردم در انتخاب نمایندگان که در تصمیم گیری و تصمیم سازی موثر هستند نقش خویش را ایفا کنند.
کد خبر: ۶۵۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ - 21February 2024

  ارتقا سطح امنیت و رفاه با انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «داوود عبدالمالکی» جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با حضور مردم حماسی در گرامیداشت ۲۲ بهمن نشان دهنده اعتقاد و باور مردم به اصل نظام و آرمان انقلاب است. 

وی تصریح کرد: مردم در همه مسایل سنگ تمام گذاشتند و لحظه‌ای میدان استقامت و پایداری را خالی نگذاشتند مسئولان اگر در این مسیر صد‌ها بار جان خویش را فدای این مردم بکنند ارزش دارد و باید شرایطی را فراهم کنند که مردم دغدغه ابتدایی‌ترین نیاز‌های زندگی خویش را نداشته باشند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تاکید کرد: مردم و حاکمیت مانند زنجیر به هم وابسته‌اند و به تنهایی نمی‌توانند کاری انجام دهند لذا در انتخابات پیش رو با مطالعه دقیق بر اساس شاخص‌های تعهد و تخصص نامزد اصلح را انتخاب کنند تا بتوانند موفق‌تر عمل کنند و امید را به جامعه برگردانند، زیرا در حوزه اقتصادی و معیشت چالش‌های جدی وجود دارد. 

عبدالمالکی تصریح کرد: انتخاب خوب ایمان و امید را در جامعه زنده نگه می‌دارد وقتی این اتفاق رقم بخورد با نیروی مردم و مسئولان در یک جبهه متحد به سمت شکستن بن بست‌ها پیش خواهیم رفت و شرایط بهتر از گذشته خواهد شد. 

وی متذکر شد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای ضامن امنیت و رفاه کشور است و مردم در انتخاب نمایندگان که در تصمیم گیری و تصمیم سازی موثر هستند نقش خویش را ایفا کنند، زیرا ریشه تمام مشکلات یک جامعه در بی تفاوتی مسئولان و مردم حادث می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار