پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز به مناسبت میلاد امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام

سردار «اسلامی» در پیامی میلاد امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ - 24February 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرزبه مناسبت میلاد امام زمان (عج) و روز سربازان گمنامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، در پیامی میلاد امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ(سوره مبارکه قصص 5)
 
و ما می‌خواستیم به آنان که در آن سرزمین به ناتوانی و زبونی گرفته شده بودند، نعمت های با ارزش دهیم، و آنان را پیشوایان مردم و وارثان [اموال، ثروت ها و سرزمین های فرعونیان] گردانیم.
 
سلام و صلوات خدا بر ارواح طیبه شهدای والامقام، امام راحل عظیم الشأن و نائب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) که یادآور رشادت ها و دلاورمردی های سربازان مخلص و جان بر کف در عرصه خطیر اطلاعات و امنیت کشور است را به آحاد ملت شریف ایران اسلامی به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریک و شادباش عرض می نمایم.
 
سربازان گمنام امام زمان (عج) مجاهدان خاموشی هستند که در سنگرهای پنهان و با تلاش شبانه روزی، امنیت و آرامش را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان می‌آورند.
 
این عزیزان با بصیرت و تیزبینی مثال زدنی خود، در خط مقدم مبارزه با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و با فداکاری و از خودگذشتگی، نقشی بی بدیل در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایفا می‌کنند.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گمنام امام زمان (عج)، از خداوند متعال برای سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات سلامتی، توفیق و سربلندی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می‌نمایم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها