رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خبر داد؛

برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در استان تهران

حجت‌الاسلام محمودی گفت: امشب در تعدادی از مساجد استان تهران مراسم احیای شب نیمه شعبان برگزار خواهد شد و شیفتگان حضرت بقیه الله با حضور در این مراسم برای تعجیل در فرج حضرت دعا خواهند کرد.
کد خبر: ۶۵۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ - 24February 2024

برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در استان تهرانبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محسن محمودی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: امشب در تعدادی از مساجد استان تهران مراسم احیای شب نیمه شعبان برگزار خواهد شد و شیفتگان حضرت بقیه الله با حضور در این مراسم برای تعجیل در فرج حضرت دعا خواهند کرد.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: این مراسم در مهدیه تهران، مسجد دانشگاه تهران، مسجد حضرت ولیعصر (عج) واقع در بلوار ابوذر، مسجد صدوق شهرری با حضور جامعه قرآنی، مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان ورامین و تعداد دیگری از مساجد استان از ساعت ۱۲ شب برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار امیدواری کرد با تلاش متولیان و دست اندرکاران مساجد مراسم احیای شب نیمه شعبان فراگیرتر شده تا انشاالله بتوان این کار و ثواب بزرگ را در کلیه مساجد مانند شب‌های قدر ماه مبارک رمضان برگزار کرد تا همگان بتوانند عشق و ارادت خود را به محضر امام زمان (عج) به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار