حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین؛

۱۱ اسفند را همچون دوران دفاع مقدس در تاریح کشور ماندگار خواهیم کرد

سردار رفیعی آتانی گفت: ۱۱ اسفند روز انتخابات پیش روی ماست و باید آن را همچون دفاع مقدس در تاریخ کشور ماندگار و در صندوق اسرار ملت بزرگ ملت ایران ثبت و ضبط کنیم.
کد خبر: ۶۵۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳ - 24February 2024

۱۱ اسفند را همچون دوران دفاع مقدس در تاریح کشور ماندگار خواهیم کرد

به گزارش  دفاع‌پرس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در یادواره شهدای روستای رحیم آباد بوئین زهرا بیان کرد: همه کشور‌ها و قدرت‌های دنیا برای اینکه بتوانند مردم خود و گروه‌ها و تشکل‌های متفاوت را کنار هم قرار دهند تا به اهداف سیاسی خود دست پیدا کنند بستر‌هایی را فراهم می‌کنند. 

وی افزود: کسانی که مبتکر علم سرمایه اجتماعی هستند از سالیان دور این موضوع را تجربه کرده اند که برای در امان ماندن از تهدید‌ها و آسیب‌ها و اینکه بتوانند کنار یکدیگر با هدف مشترکی زندگی کنند باید یک زندگی اجتماعی را رقم بزنند و بر همین اساس زندگی اجتماعی و در نهایت دولت‌ها را تشکیل دادند. 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: اما ذات کارِ ملت و انقلاب بزرگ ایران ضرورت از سرِ عجر نبود که دور هم جمع شدند بلکه ما یک باور و دین مشترک داریم و ۱۴۰۰ سال است که عالمان دینی به ما آموختند و ما با همان باور است که دور هم جمع می‌شویم.  

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی باور معنوی و انگیزه دینی مردم را با تشکیل نظام جمهوری اسلامی نشان داد که با کنار هم بودن چگونه می‌توان مبانی دینی را در جامعه جاری ساخت و کار دیگر این بود که این امر را توسط خودِ مردم محقق کرد. 

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: سال ۵۹ که جنگ تحمیلی شروع شد، امام راحل پیچیده‌ترین و ظالمانه‌ترین جنگ را با کمک ملت ایران تمام کردند و سند آن همین شهدای عزیز هستند. 

وی عنوان کرد: پس از اتمام جنگ تحمیلی هم هر اتفاقی که در کشور رخ داد مقام معظم رهبری مردم را برای حضور در صحنه دعوت کرد به طوریکه تلخ‌ترین حادثه‌ای که پس از جنگ می‌توانیم از آن نام ببریم که حضور مردم حماسه بزرگی را خلق کرد، همین دوران شیوع ویروس منحوس کرونا بود. 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: همه کشور‌های مدعی علم پزشکی در اروپا و امریکا در مقابله با کرونا دچار عجز و ناتوانی شدند و اولین واکسنی هم که موفق به تولید آن شدند پروتکلی بر این مبنا وضع کردند که این واکسن به سالمندان تزریق نشود و بر روی آنان سرمایه‌گذاری نکنیم.  

وی ادامه داد: اما جمهوری اسلامی ایران به محض دسترسی به اولین واکسن کرونا، تزریق این واکسن را با اولویت سالمندان آغاز کرد چراکه ما بر باور‌های دینی خود و حفظ کرامت انسانی پایبند هستیم. 

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: دومین جایی که ما بر اساس همین باور‌های دینی بر این بحران تسلط پیدا کردیم در زمان تولید ماسک جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا بود که با نصیحت اخلاقی مقام معظم رهبری درخصوص اجرای رزمایش مواسات در دوران کرونا، مومنین پای میدان آمدند و با تولید ماسک نیاز کشور را رفع کردند. 

شهدای ایران اسلامی اوج تعالی و رشد هستند 

وی ادامه داد: در همان ایام همین کشور‌های مدعی علم پزشکی و دنیای غرب و امریکایی‌ها محموله ماسک را از یکدیگر می‌دزدیدند، نظام سرمایه داری فقط براساس سود و زیان عمل می‌کند، اما ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی همه چیز را در حفظ کرامت و حرمت انسان و تعالی و رشد انسان دید که اوج تعالی و رشد، شهدای عزیز هستند. 

این مسئول با بیان سخنان شهید قاسم سلیمانی گفت: این جمله را از حاج قاسم سلیمانی وقتی داشتند نیرو‌ها را در جنوب حلب برای عملیات محرم سال ۹۴ آماده می‌کردند، شنیدیم که گفتند هر آنچه که اینجا به کارگیری می‌کنیم از صندوق ذخیره دفاع مقدس است. 

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در جای دیگر عنوان داشتند ما یکبار دوران حکومت حضرت ولیعصر (عج) را تجربه کرده ایم و آن هم دوران دفاع مقدس است چراکه در زمان حکومت حضرت حجت بر روی زمین، جلوه‌های برابری و فداکاری در اوج خود قرار می‌گیرد. 

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: آیا فداکاری، برابری، برادری و فدا شدن در حد اوج خود را جز در جنگ می‌شود دید؟ ما چنین منظره زیبایی از جلوه‌های ظهور را در دوران دفاع مقدس و از شهیدان عزیز دیده ایم. 

۱۱اسفند را همچون دوران دفاع مقدس در تاریح کشور ماندگار خواهیم کرد 

وی با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: ۱۱ اسفند روز انتخابات پیش روی ماست و باید آن را همچون دفاع مقدس در تاریخ کشور ماندگار و در صندوق اسرار ملت بزرگ ملت ایران ثبت و ضبط کنیم. 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: ۱۱ اسفند را همچون لحظات طلایی دوران دفاع مقدس بدانیم و با توجه به جبهه آرایی دشمن و تلاشی که بر عدم مشارکت مردمی در انتخابات دارد باید با حضور حداکثری، آنان را ناکام بگذاریم، زیرا دشمنان در تصورات باطل خود، تمام امیدشان به صندوق ۱۱ اسفند است. 

دشمنان نمی‌توانند ملت ایران را با تهدید و تحریم از صندوق صاحبِ سهمِ خود فاصله بیندازند 

وی تصریح کرد: ملت ایران ۴۵ سال است که پای حرف خود ایستاده و به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام پایبند است و در تمام انتخابات حضور داشته و خروجی صندوق آرا، انتخاب خودِ مردم بوده است، دشمنان نمی‌توانند این مردم را با تهدید و تحریم و ناامیدی از صندوق صاحب سهم خودشان فاصله بیندازند. 

مردم ایران همیشه اهل خلق شاهکار و تمام کننده هستند 

رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: البته گلایه‌ها و بد عملکردی‌ها در کشور وجود دارد، اما شما مردم همیشه اهل خلق شاهکار و تمام کننده هستید و نقشه‌های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب خواهید کرد. 

وی بیان کرد: خوشبختانه با حکمت رهبر انقلاب و خوش عملی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی دیگر این بهانه که انتخابات، رقابتی نیست برداشته شد به طوریکه در همین شهر قزوین ۱۵۰ کاندیدا داریم که برای حضور در کرسی مجلس به رقابت با هم خواهند پرداخت.  

فرمانده سپاه استان قزوین اذعان کرد: تحقق فرمان مقام معظم رهبری در مورد واژه راهبردی مشارکت و رقابت بر عهده مردم و واژه‌های سلامت و امنیت بر عهده دستگاه‌های امنیتی و فراجا و بسیج است. 

وی تاکید کرد: به فضل خدا و هوشیاری مردم نمی‌گذاریم دشمنان به اهدف شومشان دست یابند از این رو به همدیگر سفارش کنیم که در این ایام همه بداخلاقی‌ها را کنار گذاشته و پای صندوق‌های رای حاضر شویم. 

این مسئول خاطرنشان کرد: براساس نظرسنجی صورت گرفته مهمترین دغدغه و نگرانی مردم مسائل اقتصادی و معیشتی است و نمایندگان برای برطرف کردن این دغدغه‌ها به میدان می‌آیند همچنین براساس نتایج نظرسنجی مردم عنوان داشتند که بیشترین اخبار را از فضای مجازی دربافت می‌کنند، اما بیشترین تاثیرپذیری را از آشنایان و خانواده، محافل و مجالس بیان داشتند و امیدواریم برای روز ۱۱ اسفند بستر یک حماسه بزرگ را فراهم کرده و مثل گذشته روسفید از این رویداد بزرگ سیاسی کشور خارج شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار