مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هاتف زاهدان خبر داد؛

برپایی ایستگاه صلواتی در زاهدان

«شجاعی گفت: برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت میلاد امام زمان(عج) همراه با پیاده راه انتخابات ویژه کودکان و خانواده ها در زاهدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ - 26February 2024

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت میلاد امام زمان(عج) همراه با پیاده راه انتخابات ویژه کودکان و خانواده ها در زاهدان«علی‌اکبر شجاعی فر» مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هاتف زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: به مناسبت میلاد امام زمان(عج) ایستگاه صلواتی هیئت حُداث الحسین(ع) به همراه پیاده راه انتخابات در خیابان دانشگاه زاهدان با هدف ارایه تصویری از دستاورد های انقلاب اسلامی به کودکان در حاشیه این موکب قرار گرفت.

شجاعی فر افزود: در این موکب در کنار پذیرایی از مردم دیوارنگاره ای منقش به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های موشکی، فضا پیما، ناو دریایی شهید سلیمانی و... تعبیه شده بود و کودک به همراه خانواده با انتخاب تصاویر یکی از این دستاوردها، اقدام به رنگ آمیزی کرد و در این بین دانشجویان بسیج دانشجویی جهت پاسخگویی به مردم در خصوص اهمیت انتخابات پیش رو با خانواده ها مباحثه کرده و تلاش کردند قدمی در راستای فراهم آوردن زمینه مشارکت حداکثری فراهم آورند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هاتف زاهدان عنوان کرد: هدف از برپایی پیاده راه انتخابات، جذب و مشارکت مردمی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بود تا مردم بتوانند با شناخت درست به فرد اصلح خودشان رای بدهند.

وی گفت: مقام معظم رهبری عنوان کردند هیچ‌کس نگوید رأی من یک ‌نفر اثر ندارد؛ میلیون‌ها از همین یک نفر تشکیل می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما دانشجویان سیستان و بلوچستان ۱۱ اسفند ماه پای صندوق‌های رای بار دیگر حماسه ای رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار