پنجمین یادواره شهید «داوود میرزائی» در چادگان برگزار شد

پنجمین یادواره شهید «داوود میرزائی» از شهدای مدافع وطن در حسینیه ثامن الائمه (ع) روستای علیعرب شهرستان چادگان برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ - 26February 2024

پنجمین یادواره شهید «داوود میرزائی» در چادگان برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مرتضی عمومهدی» در یادواره این شهید، اظهار داشت: امروز ظرفیت بزرگ انقلاب اسلامی به واسطه مجاهدت شهدا در منطقه حرف اول را می‌زند.

وی با اشاره به انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی در یازدهم اسفند، ادامه داد: این انتخابات آزمون بزرگی است و قطعا ملت ایران با سربلندی از این آزمون خارج می‌شود .

همچنین سرهنگ همت یار فرمانده سپاه ناحیه چادگان در این مراسم با اشاره به شهادت ۲۷ شهید مدافع حرم در حمله تروریستی در جاده خاش-زاهدان در بهمن ۱۳۹۸ گفت: شهید «داوود میرزائی» از جمله این شهدا بود که در منطقه چادگان منتشر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بود.

اجرای مشترک گروه سرود فرزندان حاج قاسم متشکل از گروه‌های سرود پایگاه خواهر و برادر روستای «علیعرب»، مداحی کربلایی محمد علی صانعی، اجرای نمایشی مادر شهید توسط سرکار خانم بیاتی، خاطره گویی رفیق و هم دانشگاهی شهید از دوران تحصیل و فعالیت در پایگاه بسیج دانشگاه، در آخر امضای عهد نامه با شهید برای حضور در انتخابات و همچنین رونمایی از کتاب خاطرات این شهید از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها