در راه فتح قله‌ایم/

کارکنان نیروگاه شهید «سلیمی» نکا به اردوی راهیان نور اعزام شدند

گروهی از کارکنان نیروگاه شهید «سلیمی» نکا به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس شهدا، از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.
کد خبر: ۶۵۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ - 27February 2024

کارکنان نیروگاه شهید «سلیمی» نکا به اردوی راهیان نور اعزام شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، گروهی از کارکنان نیروگاه شهید «سلیمی» نکا به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس شهدا، از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

در این سفر معنوی اعضای کاروان با حضور در سرزمین‌های مقدس و مشهدالشهدای مناطق عملیاتی جنوب کشور، یادمان‌های شهدای عملیات والفجر هشت، پادگان دوکوهه، نهر خَیّن، فتح المبین، فکه، طلائیه، هویزه و کانال‌های کمیل و حنظله را زیارت و ضمن پاسداشت و تجلیل از مقام شامخ شهدا با ارزش‌ها و آرمان‌های آنان تجدید میثاق کردند.

در طول این بازدید‌ها که در فضایی آکنده از معنویت و عطر حضور شهدا برگزار شد، شاهدان عینی و راویان هشت سال دفاع مقدس از رشادتها، جان فشانی‌ها، عرفان و تعبد، استقامت و فتوحات رزمندگان اسلام و مظلومیت همسنگران عروج یافته خود در صیانت از آب و خاک و ارزش‌های اسلام و انقلاب در نبرد‌های نابرابر با دشمنان روایت کردند.

مطالب بیشتر:

**رئیس جمعیت هلال احمر: کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر سال ۱۴۰۳ با کیفیت برگزار می‌شود

**سردار نقدی: دفاع مقدس یک گنجینه و درخشان‌ترین دوره تاریخ ایران اسلامی است

اعضای کاروان همچنین در راستای اردوی راهیان پیشرفت و تحول و آشنایی با گوشه‌ای از توانمندی‌های علمی و تخصصی دانشمندان کشور در بومی سازی، طراحی و ساخت تجهیزات مورد نیاز حافظان امنیت کشور، از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر اهواز نیز بازدید کردند.

سفر به قم مقدسه و فیض زیارت بارگاه ملکوتی بانوی کرامت، حضرت فاطمه معصومه (س) از دیگر برنامه‌های این اردوی فرهنگی- زیارتی بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار