حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

مشارکت حداکثری در انتخابات مایه عزت و سربلندی ایران است

سردار معروفی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، موجب استحکام نظام، تقویت پایگاه اجتماعی و سربلندی ایران می‌شود.
کد خبر: ۶۵۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷ - 28February 2024

تقویت بسیج موجب اقتدار نظام/ مشارکت حداکثری در انتخابات مایه استحکام نظام ،عزت و سربلندی ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین امروز در آئین تجلیل از پاسداران نمونه سپاه کربلا مازندران که در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران با حضور معنادار در حماسه ماندگار و جاوید ۲۲ بهمن نقطه هوشمندی دیگر را رقم زدند که جای قدردانی دارد.

سردار معروفی افزود: بسیج و سپاه اسوه و الگوی انقلاب هستند و آرمان انقلاب را با هوشمندی ترویج و جامعه را به سمت سعادت هدایت می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهدا عصاره تمام فضیلت ملت ایران هستند گفت: امروز مقابل دشمنان در جنگ نرم شناختی دربستر فضای مجازی قرار داریم و بدانیم در این جنگ دشمن با جسم کاری ندارد بلکه با افکار، اراده، ارادت‌ها، تمایلات، ذائقه و شجاعت افراد کار دارد و دلیل مخالفت دشمنان، با حقیقت دین خدا و اسلام ناب است.

وی با بیان اینکه امام راحل با تبعیت از مکتب وحی و با تاسی از فرهنگ عاشورا اسلام حقیقی را احیا کردند، ادامه داد: وظیفه سپاه حفظ و نگهداری از انقلاب و حفظ دستاورد‌های نظام است و امروز بحمدالله بسیج مستغفین از جغرافیای ایران عبور کرد و بستر ساز ظهور حقیقت دین شد.

سردار معروفی اذغان داشت: پیامبر بزرگ اسلام برای هدایت و سعادت بشر مبعوث شدند و بعد از ۱۳ سال به امر الهی در مدینه حکومت تشکیل دادند این‌امر نشان می‌دهد در ذیل حکومت می‌توان احکام الهی را ساری و جاری کرد و بشریت را به سعادت رساند و از ظرفیت مردم می‌توان نهضت اسلام را توسعه داد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تبیین جایگاه سپاه و جایگاه پاسدار در این نهاد گفت: تولد بزرگ‌پاسدار اسلام امام‌حسین (ع) روز پاسدار نامیده شد، سپاه و بسیج بقای اسلام و دین خدا را برعهده دارند باید حسینی باشیم تا بتوانیم جهادگر شویم و راه حسینی شدن عبور از کلاس عباس بن علی (ع) در وفای به امام، بصیرت به امام، معرفت به امام است، آن زمان می‌توان با آرمان حسین بن علی (ع) از دین خدا دفاع کرد و جان خود را برای احیای دین خدا در طبق اخلاص بگذارد.

سردار معروفی تصریح کرد: سپاه نهال کوچک نیست که با یک باد و طوفان از ریشه خارج شود بلکه یک شبکه، جریان و سازمان نهاد انقلابی مومنانه نیرو محور است نه تجهیز محور؛ و باید درکنار موشک هوشمند، نیروی انسانی هوشمند داشته باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه زمان جنگ تحمیلی، جنگ ما جنگ تن با تانک و همه اسلام مقابل جبهه کفر بود که رزمندگان ما با استحکام درونی پیروز میدان بودند، گفت: باید وعده‌های الهی را باور داشته باشیم توکل واقعی در جنگ بود وقتی به خدا و اهل بیت توکل و توسل کردیم از دشمن هیچ هراسی نخواهیم داشت دشمنی که به ما سیم خاردار نداد امروز دنبال دانش و فناوری ما هستند.

وی تاکید کرد: فلسفه وجودی سپاه، اعتقادی، انقلابی و مردمی است که ضلع مردمی سپاه، بسیج است و داشتن بصیرت به عنوان پایه و اساس در پاسداری و داشتن صبر، ولایت باوری و صداقت ویژگی بسیجیان است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن تلاش داشت با شهادت حاج قاسم جسمش را حذف کند، اما جهانیان دیدند میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع پیکر ایشان حضور داشته و همه ایران حاج قاسم شدند و امروز تصویر شهید سلیمانی نه به عنوان تزئین، بلکه به عنوان نماد و قهرمان ملی در خانه‌های شیعه و سنی قرار دارد و اندیشه حاج قاسم در جهان نهادینه شد.

سردار معروفی با اشاره به اهمیت انتخابات خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم نقشه هاو محاسبات دشمنان را نقش برآب می‌کند و بدانیم هر چه مشارکت افزایش یابد استحکام نظام در مقابل دشمن افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها