حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی خبر داد؛

پخش برنامه‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخاباتی تا زمان قانونی تبلیغات

نصیرپور از پخش فیلم‌‌های تبلیغاتی و مناظرات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه خراسان رضوی از کانال‌های صدا و سیمای استان تا ساعت هشت صبح پنجشنبه دهم اسفند خبر داد.
کد خبر: ۶۵۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸ - 28February 2024

پخش برنامه‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخاباتی تا زمان قانونی تبلیغاتبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «محسن نصرپور» مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی اظهار داشت: پخش برنامه‌های تلویزیونی مناظرات انتخاباتی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت هشت صبح پنجشنبه دهم اسفند از ۱۲ کانال انتخاباتی در استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از ساعت هشت صبح پنجشنبه بر اساس قانون پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها قطع خواهد شد، اما پخش ۱۲ کانال انتخاباتی در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی با برنامه‌‌های متنوع ادامه دارد.

نصرپور ابراز امیدواری کرد صدا و سیمای خراسان رضوی با اقدامات شبانه روزی و جهادگونه در حضور پرشکوه مردم در پای صندوق‌‌های رای و افزایش مشارکت نقش موثری ایفا کند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای پوشش رسانه‌ای انتخابات در روز جمعه انجام شده است ادامه داد: بیش از ۶۰ تیم خبری و ۱۷ تیم تولیدی روند انتخابات را در سراسر استان خراسان رضوی پوشش خواهند داد.

وی گفت: برنامه‌های سیمای خراسان رضوی و رادیوی استانی از ساعت ۶:۳۰ روز جمعه یازدهم اسفند تا پایان روند انتخابات و همچنین شمارش آرا به طور زنده پخش می‌شود.

این مقام مسئول در پایان از عموم مردم خواست روز جمعه با حضور پرشور در پای صندوق‌‌های رای، بار دیگر عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهند و نمایندگانی اصلح و کارآمد را برای اداره کشور برگزینند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار