رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های انتظامی و دفاع مقدس فراجا:

شرکت در انتخابات تجدید میثاق با شهداست

«طبیبی» شرکت در انتخابات را تجدید میثاق با شهدا دانست و گفت: امنیت مثال‌زدنی کشور را مرهون جانفشانی‌های شهدا هستیم.
کد خبر: ۶۵۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ - 29February 2024

شرکت در انتخابات تجدید میثاق با شهداستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «رضا طبیبی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های انتظامی و دفاع مقدس فراجا ضمن گرامیداشت یاد، نام و خاطره تمامی شهدای گلگون‌کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امنیت مثال‌زدنی و همیشگی جمهوری اسلامی ایران را مرهون جانفشانی‌های شهدا و صبر جمیل خانواده آنان هستیم.

طبیبی ادامه داد: به کوری چشم دشمنان نهال انقلاب این ملت در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط با خون پاک شهدا گرانقدر آبیاری شده و امروز شاهد رشد درختی تنومند هستیم که در مقابل باد‌ها و طوفان‌های سهمگین دشمنان قسم‌خورده به این نظام و انقلاب، بیش از پیش مقاوم است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های انتظامی و دفاع مقدس فراجا، با اشاره به نقش تأثیرگذار ملت شریف ایران در انتخابات تأکید کرد: بدون شک برای تجدید میثاق با شهدا، تداوم راه آنان و آرمان‌های بلدشان یک وظیفه ملی، دینی، اعتقادی و انقلابی بر گردن مردم شهیدپرور ایران اسلامی نهاده شده و آن حاضر شدن پای صندوق‌های اخذ رأی و شرکت در انتخابات است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات عنوان کرد: طبق منویات رهبر فرزانه انقلاب، دشمنان امید دارند که انتخابات یا سرد باشد تا بتوانند بگویند مردم به نظام اسلامی علاقه‌ای ندارند؛ یا دنبال انتخابات، فتنه به وجود بیاورند.

طبیبی گفت: حضور پرشکوه ملت غیور ایران اسلامی پای صندوق‌های اخذ رأی لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های این نظام؛ همچون گذشته موجب یأس و ناامیدی دسیسه‌های استکبار جهانی خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها