حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رای‌دهندگان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کردند؛

حضور مردم در انتخابات؛ سدی مقابل توطئه سیاسی دشمنان

امروز ۱۱ اسفند بار دیگر ملت ایران با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای روزی حماسه‌ساز در تاریخ ایران رقم‌ خواهند زد؛ ایرانیان در گوشه و کنار این میهن عزیز، تاریخی دیگر را رقم خواهند زد.
کد خبر: ۶۵۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ - 01March 2024

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، امروز ملت ایران با حضور بی‌نظیر خود جهانیان را مات و مبهوت خواهند کرد و دشمن همچون همه دوران‌ گذشته انگشت حیرت به دهان خواهد گزید، کوچک و بزرگ، پیر و جوان امروز در شعب انتخابات حضور پیدا کردند تا سرنوشت خود را تعیین کنند.

در مسجد جامع لویزان بسیاری از رای‌دهندگان قبل از ساعت ۸ صبح در این شعبه اخذ رای حاضر شدند و با گرمای حضور خود سرمای هوا را بی معنا کردند. عکاسان و خبرنگاران از شبکه‌های مختلف ایرانی و خارجی هم به این‌ مکان آمدند تا حضور غیرتمند و تماشایی ملت ایران را به‌نمایش بگذارند.

در میان رای‌دهندگان، حاج عبدالله رسولی ۸۷ سال سن دارد و می‌گوید در همه انتخابات شرکت کرده است. حاج عبدالله درباره حضور در انتخابات گفت: وظیفه همه ما حضور پرشور در انتخابات است و این حضور دشمنان کشور را ناامید می‌کند. 

وی در ادامه افزود: ما شهدای زیادی تقدیم نظام و انقلاب کرده‌ایم و حضور ما پاسداشت خون شهدا است. 

در ادامه با علی کبیریان هم صحبت می‌شوم، وی می‌گوید مردم همیشه پای انقلاب و ولایت هستند و باید با حضور و انتخاب درست بتوانیم مشکلات را حل کنیم. 

این بازنشسته که ۶۷ سال سن دارد، افزود: وحدت و انسجام رمز پیروزی ما است و نباید اجازه دهیم دیگران برای ما تعیین تکلیف کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار