حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس سازمان انرژی اتمی:

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی/ دشمن به‌دنبال عدم مشارکت ملت ایران در انتخابات است

«اسلامی» گفت: دشمنان حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی را بر نمی‌تابند و هدف آن‌ها این است که مردم را از حکومت جدا کنند. 
کد خبر: ۶۵۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ - 01March 2024

دشمن به‌دنبال عدم مشارکت ملت ایران در انتخابات است/ دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران تبیین شودبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز (جمعه) با حضور در مسجد جامع لویزان و پس از انداختن رأی خود به صندوق رأی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز وظیفه و حق تک‌تک ملت ایران حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی است، اظهار داشت: دشمنان حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی را بر نمی‌تابند و هدف آن‌ها این است که مردم را از حکومت جدا کنند. 

اسلامی با بیان اینکه مردم با تظاهرات رژیم پهلوی را شکست دادند و دست غارتگران را قطع کردند، گفت: هدف دشمن این است که با دیگر بتوانند با جدایی مردم از حکومت اقدام به غارتگری کند و به همین دلیل در همه انتخابات‌ها سعی می‌کنند سیاه‌نمایی کنند و مشکلات را بزرگ نشان دهند. 

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: قطعا اقدامات دشمن هیچ تاثیری نخواهد داشت و مردم امروز حضوری دشمن‌شکن خواهند داشت. 

وی با بیان اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد که باید برطرف شود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دستاورد‌های عظیمی داشته که باید این دستاورد‌ها برای مردم تببین شود. 

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار