حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

۹۸ درصد شعب از ساعات اولیه امروز در حال رای‌گیری هستند

کاظمی گفت: تا این لحظه ۹۸ درصد شعب در حال رای گیری هستند و این آمار رکوردی در اخذ رای در ساعات اولیه است.
کد خبر: ۶۵۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ - 01March 2024

۹۸ درصد شعب از ساعات اولیه امروز در حال رای گیری هستند

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، صبح امروز ستاد انتخابات استان قزوین با حضور اصحاب رسانه فعالیت خود را جهت انعکاس اخبار انتخاباتی استان قزوین آغاز کرد. 

عباس کاظمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در نشست با اصحاب رسانه در ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به آغاز فعالیت حوزه‌های رأی گیری در استان بیان کرد: امروز همزمان با سراسر کشور عملیات رای گیری در انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری آغاز شد و ۹۹ درصد شعب اخذ رای به صورت برخط فعالیت خود را آغاز کردند. 

وی گفت: تا این لحظه ۹۸ درصد شعب در حال رای گیری هستند و این آمار رکوردی در اخذ رای در ساعات اولیه است.  

کاظمی اظهار کرد: میثاقی با همسنگران خود در حوزه‌های رأی گیری داشتیم که راس ساعت هشت صبح آماده رای گیری باشند. استان قزوین در همان لحظات آغازین توانست با ۹۹ درصد فعالیت شعب را به ثبت برساند و بر اساس اخبار موجود در سراسر استان در حوزه‌های اخذ رای، شور انتخاباتی و حضور مردم را در پای صندوق‌های رای داریم و امیدواریم این شور استمرار یابد. 

وی ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران حوزه‌های انتخاباتی دستگاه‌های امنیتی و قضایی و اجرایی افزود: قریب به ۲۵ هزار نفر در جایگاه‌های مختلف انتخابی، امروز دست اندرکار امر رای گیری در شعب ما هستند. 

معاون سیاسی استاندار با اشاره به فعالیت کامل شعب اخذ رای گفت: چند شعبه اخذ رای به واسطه مشکل در سامانه‌های مربوط به حوزه نظارت با تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند که یک شعبه در اسفرورین و یک شعبه در آوج و دو شعبه در قزوین هستند که دچار مشکل شدند و ظرف چند دقیقه آینده فعال خواهند شد. 

وی اضافه کرد: ارزیابی‌ها در ساعات اولیه نشان می‌دهد که حضور مردم بسیار خوب بوده و در سراسر استان در برخی شعب خاص ما در شهر قزوین صف‌های طولانی برای ارایه رای به وجود آمده و رسانه‌ها به خوبی صفوف پر شور و شوق و شوعور مردم را به نمایش در آوردند. 

کاظمی با اشاره به نقش بسیج در صیانت از آرا مردم گفت: امروز ۴۵ درصد از رسالت امنیت آفرینی در شعب اخذ رای و تامین امنیت محلات برعهده بسیج عزیز و سپاه استان قزوین می‌باشد. بسیج بسیار فعال در امر انتخابات ورود یافته به طوری که امروز از ساعات اولیه صبح در انتقال صندوق‌های رأی به شعب اخذ رای در محل حضور یافته و لازم می‌دانیم از جان برکفان عزیز بسیجی که از مدت‌ها قبل و از روز‌های دهه فجر در تامین امنیت محلات و در تامین امنیت شعب اخذ رای فعالیت می‌کنند تقدیر کنیم. 

در پایان کاظمی از رسانه‌ها که در حوزه ایجاد امنیت روانی رسانه‌ها و ایجاد شور انتخاباتی و تلاش برای گسترش مشارکت نقش آفرین بودند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها