اذعان وزیر دفاع آمریکا به کشتار ۲۵ هزار زن و کودک فلسطینی توسط اشغالگران

وزیر دفاع آمریکا اذعان کرد رژیم صهیونیستی در حملات به نوار غزه بیش از ۲۵ هزار زن و کودک را به قتل رسانده است.
کد خبر: ۶۵۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ - 01March 2024

اذعان وزیر دفاع آمریکا به کشتار ۲۵ هزار زن و کودک فلسطینی توسط اشغالگرانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد: اسرائیل از تاریخ هفت اکتبر بیش از ۲۵ هزار نفر زن و کودک را به قتل رسانده و باید برای محافظت از غیرنظامیان اقدامات بیشتری انجام دهد.

به گزارش «الخلیج آنلاین»، وزیر دفاع آمریکا در جریان جلسه استماع کنگره این کشور در پاسخ به سوالی در خصوص تعداد زنان و کودکان شهید شده در جنگ غزه گفت: تاکنون بیش از ۲۵ هزار زن و کودک کشته شده‌اند.

این مقام آمریکایی در خصوص حمایت کشورش از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه نیز تاکید کرد از آغاز جنگ در غزه حدود ۲۱ هزار گلوله و انواع مهمات نقطه زن و هدایت شونده به اسرائیل ارسال شده است.

گفتنی است از نخستین ساعات تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه پس از عملیات طوفان الاقصی، دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، موضعی تند و سختگیرانه در حمایت نظامی و سیاسی از رژیم صهیونیستی اتخاذ کرد.

به نقل از میدل ایست نیوز، هم اکنون اخبار حاکی از آن است که تلاش‌ها برای رسیدن به آتش‌بس قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

چند ساعت بعد از اظهارات آستین، سابرینا سینگ، سخنگوی پنتاگون گفت که وزیر دفاع بر اساس برآورد وزارت بهداشت غزه صحبت کرده است و به تعداد کل شهدای فلسطینی اشاره دارد، نه فقط زنان و کودکان.

سینگ در بیانیه‌ای گفت: «ما نمی‌توانیم به طور مستقل آمار تلفات در غزه را تأیید کنیم.»

این در حالی است که در اواخر ژانویه، مقامات بهداشت فلسطین اعلام کردند که تعداد شهدا در نتیجه حملات اسرائیل از ۲۵ هزار تن و این تعداد به گفته وزارت بهداشت غزه اکنون از ۳۰ هزار نفر فراتر رفته است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار